Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه نقل و انتقالات تابستانی بارسا زیر سایه کرونا

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری ای‌اس‌پی‌ان برنامه انتقالات تابستانی بارسلونا را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منابعی به ESPN گفته‌اند که بارسلونا از خطرات ناشی از شیوع  ویروس‌کرونا می‌ترسد که در سراسر جهان پیامدهای بزرگی در برنامه‌های انتقال آنها داشته باشد، از جمله انتقال نیمار و لاوتارو مارتینز.

پنج لیگ اصلی اروپا همگی به عنوان دروازه‌بان‌های قاره‌ای برای مهار گسترش کروناویروس به حالت تعلیق درآمده‌اند، با جلسه یوفا در روز سه‌شنبه در مورد چگونگی پیشروی لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا در تابستان تصمیم گرفته شد.

تصمیم یوفا به لیگ‌های داخلی از جمله لالیگا کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند که آیا و چگونه می‌توانند فصل‌های خود را تمام کنند. اوضاع به ویژه در اسپانیا پیچیده است که روز سه‌شنبه اعلام گردید اکنون بیش از 11.000 مورد کوئید19 در این کشور رخ داده است.

منابع بارسا به ESPN توضیح داده‌اند که نتیجه این جلسات این هفته هر چه باشد، این باشگاه انتظار دارد که در این فصل مبلغ قابل توجهی را خرچ کند و این دیکته می‌کند که چقدر می‌تواند برای خرید احتمالی هزینه کنند.

یکی از منابع موجود در سلسله مراتب بارسا معتقد است که به احتمال زیاد قیمت‌ها کاهش می‌یابد اما این لزوماً به این معنی نیست که باشگاه‌هایی که تحت تأثیر بحران کروناویروس قرار گرفته‌اند قادر به پرداخت هزینه‌های خود هستند.

وی درباره عدم قطعیت گفت: "سیرک فوتبال منجمد شده است."

بازی‌ها در حالی فلج می‌شوند که بیشتر باشگاه‌ها در حال برنامه ریزی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند.

منابع به ESPN گفته‌اند که بارسلونا همچنان در تلاش برای خرید یک مهاجم کلاس جهانی است تا به حمله آنها بیفزاید. نیمار و مارتینز دو هدف برتر این باشگاه هستند اما ممکن است در بدترین حالت هم نتوانند این توانایی را داشته باشند.

بارسا همچنین می‌خواهد سه هدف دیگر از فصل آینده داشته باشد زیرا آنها به دنبال جوان سازی تیم پیر خود هستند. اما اکنون این پذیرش وجود دارد که انتقال با همه چیز در هوا دشوار است.

با وجود این، اریک آبیدال مدیر ورزشی و تیمش همچنان در خانه به سختی کار می‌کنند، در حالی که اسپانیا در ابتدای تعطیلی 15 روزه قرار دارد که احتمالا طولانی نیز شود، در صورت ادامه کار، افراد فقط مجاز به ترک خانه‌های خود هستند، به سوپرمارکیت‌ها رفته و لوازم پزشکی خود را تهیه کنند.

تماس تلفنی معمولی برای سؤال از بازیکنان مورد علاقه، گفتگوهای اسکایپ با همکاران و محتوای ویدیویی تسهیل شده توسط این باشگاه برای تماشای خریدهای احتمالی برای کسانی که ممکن است یا نتوانند برای آنها هزینه بپردازند، وجود دارد.

برگه درآمد این باشگاه کاتالونیایی برای فصل 2018-19 نشان داد که آنها 114 میلیون یورو جوایز رقابت و 298 میلیون یورو درآمد تلویزیونی را به همراه داشته‌اند.

در صورت عدم موفقیت مجدد لالیگا و لیگ قهرمانان، این ارقام ممکن است امسال کاهش یابد. بارسا صدرنشین لیگ است و دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی را دارد که پیش از آن 1-1 شده بود.

این اعداد شامل پولی نیست که باشگاه‌ها در بازاریابی و تبلیغات بدست می‌آورند که منابع نیز معتقدند تحت تأثیر آن قرار خواهند گرفت و درآمد روز مسابقه از فروش تکت و خرید و فروش رقم می‌خورد.

اتمام فصل پشت درهای بسته یکی از گزینه‌هایی است که به صورت جدی دنبال می‌شود اما این باعث می‌شود باشگاه‌هایی نیز حذف شوند. رییس بارسا جوزپ ماریا بارتومئو گفت بازی برای بازی مقابل ناپولی که بعداً به حالت تعلیق درآمده بود، هواداران 6 میلیون یورو برای این باشگاه هزینه کرده بودند.

یک منبع به ESPN گفته است که بارسا برای ارزیابی آسیب‌های احتمالی جلسه‌ای را برای روز سه شنبه تعیین کرده است. با این حال، وی همچنین اذعان کرد که باشگاه‌های لیگ پایین ممکن است در دراز مدت به مراتب به سختی روبرو شوند.

این در حالی است که بازیکنان همه در خانه تمرین می‌کنند و به همه آنها دستورالعمل‌های ورزشی اختصاصی برای پیروی و توصیه های تغذیه داده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала