Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعهد مالی فوتبال اسپانیا از باشگاه‌های دسته پایین

© Sputnik / Василий Пономарев /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه فوتبال در آفرریقا Универсиада. Футбол
ورزشگاه فوتبال در آفرریقا   Универсиада. Футбол - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال اسپانیا به حمایت مالی از لیگ‌های دسته پایین این کشور متعهد است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) متعهد است که لیگ‌های پایین‌تر این کشور را در طول بحران کروناویروس کمک مالی کند.

باشگاه‌های لیگ دسته دوم و دسته سوم به دروازه‌های ورزشگاه خود متکی هستند و بدون اینکه بازی انجام شود بسیاری از آنها در حال حاضر با مشکل مالی روبرو هستند.

خوزه آنخل پلائز رئیس کمیسیون لیگ دسته دوم و سوم در فدراسیون فوتبال اسپانیا به رادیو مارکا گفت: "ما باید مراقب باشیم به زودی خبرهایی خواهیم داشت، اما ما نمی‌خواهیم اجازه دهیم هیچ باشگاهی از بین برود. همیشه کمک، تدابیر یا مقرراتی برای محافظت از باشگاه‌ها وجود دارد."

با توجه به اینکه در حال حاضر به ساکنان اسپانیایی گفته می‌شود که در خانه‌های خود بمانند، در مورد اینکه آیا می‌توان فصل را تکمیل کرد، شک وجود دارد.

پالائز خاطرنشان كرد: "این می‌تواند مدتی ادامه یابد، اما هنوز هیچ كس نمی داند. وزرا حدود 12 هفته صحبت کردند و این سه ماه است، اما باید ببینیم که اقدامات مهار کافی است یا خیر. اگرچه منحنی در حال افزایش است همه اسپانیا در خانه است، من طرفدار یافتن راه حل مناسب هستم."

پالائز در ادامه افزود: "اگر نظر من را می‌پرسید، من دوست دارم لیگ‌ها تکمیل شوند زیرا آنها باید تکمیل شوند. آنچه من می‌توانم به شما بگویم این است که لوئیس روبیالیس اقدامات مربوط به اوضاع را در روزهای آینده اعلام خواهد کرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала