شیوع کرونا در پاکستان؛ 237 نفر مبتلا شده‌اند

© REUTERS / China Dailyشیوع کرونا در پاکستان؛ 237 نفر مبتلا شده‌اند
شیوع کرونا در پاکستان؛ 237 نفر مبتلا شده‌اند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات محلی پاکستان می‌گویند که 237 نفر در کشور به شیوع ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه داون با استناد به اطلاعات موسسه ملی صحت و مقامات محلی پاکستان گزارش داد که 237 نفر به بیماری کرونا در این کشور مبتلا شده‌اند.

طبق گزارش، بیشترین مبتلایان به بیماری کرونا در پاکستان که تعداد شان به 172 نفر می‌رسید در ولایت سند قرار دارند.

 بیماری کرونا ممکن است تا دو سال دیگر در سراسر جهان طول بکشد - اسپوتنیک افغانستان
بیماری کرونا ممکن است تا دو سال دیگر در سراسر جهان طول بکشد

مقامات محلی این ولایت به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در این ولایت، دفاتر، مراکز خرید، رستورانت‌ها و پارک‌های عمومی را به مدت 15 روز تعطیل کرده است. و همچنان مقامات محلی رفت و آمد مسافران بین شهری توسط موتربس های را به مدت مشابه تعطیل اعلام کرده است.

به گفته مقامات موسسات تعلیمی در ولایت سند به خاطر جلوگیری از ویروس کرونا تا یک ماه تعطیل خواهد شد و همچنان برگزاری جلسات، عروسی‌ها و همایش‌های متعدد ممنوع اعلام شده است.

به نوبه خود، سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان با نشر بیانیه‌ای به کلیه مسافرین که از کشورهای دیگر وارد پاکستان می‌شوند دستور داد تا یک نسخه از نتایج آزمایش ویروس کرونا 24 ساعت قبل از پرواز انجام دهند. این اقدام سازمان هواپیمایی کشوری پاکستان از 21 مارچ اجرایی می‌شود.

در بیانیه آمده است: اپراتورهای هواپیمایی وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند تا هیچ مسافری نمی‌تواند بدون نتایج آزمایش کرونا پرواز نماید.

در روز 11 مارچ سازمان جهانی صحت ویروس کرونا را یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان اعلام کرد. بیش از 179 هزار نفر در بیش از 150 کشور جهان در حال حاضر به این بیماری آلوده شده اند، بیشتر آنها بهبود یافته اند و کرونا جان بیش از 7.4 هزار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала