یک جوانی که روز پیش ربوده شده بود جسدش پیدا شد

© Sputnik / JAKانفجار در مقابل وزارت احیا و انکشاف دهات در کابل
انفجار در مقابل وزارت احیا و انکشاف دهات در کابل  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوان 30 ساله که در حدود بیست روز پیش در شهر کابل ربوده شده بود جسدش اکنون یافت شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، عبدالحسیب جوان 30 ساله که در حدود بیست روز پیش در شهر کابل ربوده شده بود جسدش اکنون از عقب ساختمان وزارت امور داخله در مربوطات ناحیه پانزدهم شهر کابل یافت شده‌است.

اعضای خانواده و بستگان حسیب می‌گویند که او محافظ رییس یک تالار عروسی در کابل بود و بیست روز پیش ناپدید شد.

آنان اکنون عدالت می‌خواهند و از حکومت توقع دارند تا عاملان قتل حسیب را بازداشت و به کیفر برساند.

عبدالکبار، پدرعبدالحسیب گفت: «ما جسد را از یک جوی یافتیم؛ پسرم را آتش زده بودند».

مسیح الله، بردار عبدالحسیب نیز افزود:‌ «پول داده‌اند که کسی دوسیه ما را بررسی نکند و افراد خود رییس برایم پیام می‌دادند که جسد تان در فلان جای است و ما را چند روز فریب دادند».

مسوولان تالار عروسی ستاره‌ها درباره این اتهام‌ها چیزی نمی‌گویند اما فرماندهی پولیس کابل می‌گوید که دو تن به شمول رییس این تالار و یک زن در پیوند به این رویداد بازداشت شده‌اند.

اشرف غنی  - اسپوتنیک افغانستان
دستور رئیس جمهور غنی برای جلوگیری از شیوع کرونا در صفوف پولیس

عبدالسلام برکی، مالک تالار عروسی ستاره‌ها گفت: «ادعایی که صورت گرفته کاملد آن را رد می‌کنم. حسیب نام حیثیت برادر و اولاد را برای من داشت. حسیب نام ساعت 8:30 شب از هوتل خارج می‌شود و زمانی که خارج می‌شود کامره امنیتی و شواهد موجود است و ما تمام اسناد و شواهد را در دسترس دولت قرار دادیم و ما هم از دولت عدالت می‌خواهیم».

فردوس فرامز، سخن‌گوی فرماندهی پولیس نیز بیان داشت:‌ «پولیس قبلآ رییس هوتل ستاره‌ها را بازداشت نموده‌است و همچنان شب گذشته یک خانم را نیز در پیوند به این قضیه بازداشت نموده‌است. موضوع تحت بررسی قرار داد علت و انگیزه این قتل بعد از بررسی ومعلوم خواهد شد».

همزمان با این رویداد، شهروندان کشور نهادهای امنیتی را به ناتوانی در کاهش و جلوگیری از جرم‌های جنایی در کابل متهم می‌کنند و می‌گویند که ادامه این وضعیت برای شان نگران کننده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала