اقدام مشترک فیس‌بوک، مایکروسافت و گوگل برای مقابله با اطلاعات جعلی در مورد کرونا

© Sputnik / Vitaly Podvitskiاقدام مشترک فیس‌بوک، مایکروسافت و گوگل برای مقابله با اطلاعات جعلی در مورد کرونا
اقدام مشترک فیس‌بوک، مایکروسافت و گوگل برای مقابله با اطلاعات جعلی در مورد کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس بیانیه مشترکی که در وب‌سایت فیس‌بوک منتشر شده، شرکت‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی جهان اعلام کرده‌اند که برای مبارزه با اطلاعات نادرست در مورد همه‌گیری بیماری کووید 19 با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، فیس‌بوک، گوگل و شرکت تابعه آن یوتیوب، مایکروسافت و شرکت‌های لینکدین و ردیت که متعلق به آن هستند و شرکت توییتر این بیانیه را امضا کرده‌اند. 

در این بیانیه آمده است: ما به میلیون‌ها نفر کمک می‌کنیم با هم در ارتباط باشند و در عین حال به طور مشترک با کلاهبرداری و اطلاعات نادرست در مورد کرونا مقابله می‌کنیم، اطلاعات معتبر را در شبکه‌های خود تقویت می‌کنیم و آخرین اطلاعات را با هماهنگی با نهادهای صحی دولتی در سراسر جهان به اشتراک می‌گذاریم. ما از شرکت‌های دیگر دعوت می‌کنیم تا به ما بپیوندند، زیرا ما برای حفظ سلامت و امنیت جوامع خود تلاش می‌کنیم.

شرکت‌های مالک رسانه‌های اجتماعی، برای از بین بردن اطلاعات نادرست درباره راه‌های درمان، روش‌های جعلی آزمایش و سایر ادعاهای نادرست یا گمراه‌کننده در شبکه‌های خود تحت فشار زیادی قرار دارند. 

فیسبوک و توییتر اقداماتی برای ممنوعیت اطلاعاتی در مورد بیماری کرونا که می‌تواند به کاربران آسیب بزند انجام داده‌اند. مسوولان هر دو شبکه اجتماعی می‌گویند که اطلاعات مربوط به نهادهای دولتی را در موقع جستجوی اصطلاحات مربوط به کرونا برجسته‌‌تر می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала