Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تا پایان جون فصل جاری خاتمه می‌یابد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا قصد دارد که فصل جاری فوتبال این قاره تا پایان ماه جون خاتمه یابد.

به گزارش اسپوتنیک، براساس گزارشی که در نسخه چاپی امروز گاتزتادلواسپورت منتشر شده آمده که هیئت مدیره فوتبال اروپا (یوفا) می‌خواهد که فصل جاری را تا پایان ماه جون به پایان برساند.

یوفا دیروز با 55 عضو خود دیدار کرد تا راه حل مشکلات فعلی فوتبال را که در نتیجه همه‌گیر شدن کروناویروس با آن روبرو شده، پیدا کند.

در این جلسه مقرر شد مسابقات قهرمانی اروپا که قرار بود این تابستان برگزار شود تا تابستان آینده موکول شود. با انجام این کار یوفا ماه جون را افتتاح کرده تا اجازه دهد فصل باشگاهی تمام شود.

شماری از لیگ‌ها برای چند هفته متوقف شده‌اند و هنوز مشخص نیست که چه زمانی لیگ‌ها شروع به کار خواهند کرد. اگر لیگ‌ها به نوعی ماه آینده دوباره شروع به کار کنند، زمان زیادی برای پایان فصل تا پایان ماه جون وجود خواهد داشت.

با این حال، گزارش روزنامه مستقر در میلان ادامه می‌یابد که به احتمال زیاد فوتبال در آغاز ماه می یا اواسط ماه می از سر گرفته می‌شود که بدیهی است زمان کمتری برای اتمام فصل وجود دارد.

در این گزارش آمده: اگر فصل در تاریخ 2 ماه می از سر گرفته شود، این فصل می‌تواند در تاریخ 28 جون به پایان برسد اما اگر بعد از آن شروع شود احتمالاً این فصل مجبور است تا یک یا دو هفته در ماه جولای ادامه داشته باشد، چیزی که یوفا می‌خواهد از آن جلوگیری کند. زیرا شروع فصل بعدی را مختل می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала