Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در تابستان 2021 به بارسا می‌روم

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی تیم ملی فوتبال هالند بعد از یورو 2021 می تواند هدایت بارسلونا را برعهده گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، در آغاز سال جاری میلادی مدیریت باشگاه بارسلونا بعد از اخراج ارنستو والورده می‌خواست رونالد کومان، را به عنوان جانشین وی برگزیند.

اما این مسئله تحقق نیفتاد. زیرا کومان به علت قراردادش با فدراسیون فوتبال هالند حداقل بعد از مسابقات یورو 2020 می توانست بند فسخ قراردادش را فعال کرده و اقدام به ترک لاله های نارنجی کند.

حال با توجه به وضعیت پیش آمده بحران کرونا و این که مسابقات یورو 2020 به سال 2021 تعویق افتاده، باشگاه بارسلونا نمی‌تواند تا یک سال و نیم دیگر به چنین مربی برسد.

کومان که خود در روزگار جوانی یک بارسایی بود و برای آبی و اناری در سال های 1989 تا 1995 بازی کرد، در مصاحبه‌ای با مارکا عنوان کرد مطابق قراردادش نمی‌تواند در تابستان آینده به تیم کاتالانی ملحق شود.

وی گفت: یکی از بندهای قراردادم مربوط به رفتن به بارسلوناست. بر همین اساس درج شده که بعد از رقابت های جام ملت‌ها می توانم این کار را انجام دهم. در حالیکه تاریخی مثل سال 2020 قید نشده است.

مربی مطرح هالندی‌ها می‌گوید باید به مفاد قراردادش پایبند باشد و در صورت نیاز به حضورش در اسپانیا حداقل در تابستان 2021 می‌تواند به تیم باشگاهی انتقال یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала