Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویدال و تبدیل شدن به قهرمان بازار نقل‌وانتقالات بارسا

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Футболист Артуро Видаль во время матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌نظر می‌رسد تنها آرتورو ویدال می‌تواند گره‌گشای مشکلات بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، برای همه واضح و مبرهن است که بارسلونا نیمار و لائوتارو مارتینز را برای فصل بعد می خواهد. ستاره برزیلی قیمتی بین 150 تا 180 میلیون یورو دارد و رقم فسخ لائوتارو نیز 110 میلیون یورو است. بارسا اگر از مانع مالی قضیه عبور کند، مشکل دیگری نیز خواهد داشت.

بارسلونها در تیم اول خود نمی تواند بیش از سه بازیکن غیراروپایی داشته باشد و در صورت جذب نیمار و لائوتارو، با احتساب آرتور ملو و ویدال، تعداد این بازیکنان به 4 خواهد رسید.

برای این منظور یکی از دو بازیکن غیراروپایی فعلی بارسا باید تیم را ترک کنند و به نظر می رسد این بازیکن آرتورو ویدال خواهد بود که از ایتالیا مشتریان زیادی دارد. ستاره چیلیایی زمستان هم قصد جدایی داشت ولی در نهایت متقاعد شد تا انتهای فصل در بارسا بماند.

در صورت انتقال نیمار و لائوتارو به بارسا، راه برای جذب دو بازیکن دیگر نیز بسته خواهد شد. امرسون برزیلی که دو ساله و قرضی از بارسا برای بتیس بازی می کند، یا باید در بتیس بماند یا به باشگاهی دیگر به صورت قرضی یا دائمی منتقل شود و همچنین جذب ویلیان ستاره برزیلی چلسی نیز عملا منتفی خواهد شد. گفته می شود تاتنهام برای جذب ویلیان، شانس بیشتری خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала