Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا در لباس یووه + ویدیو

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی منچستریونایتد برای حمایت از هم‌تیمی‌اش در تیم ملی بلیز متویدی که به کرونا مبتلا شده‌ با انتشار ویدیویی در پیراهن یوونتوس ظاهر شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از ابتلای دنیله روگانی مدافع جوان و ملی‌پوش ایتالیایی یوونتوس، این باشگاه اعلام کرد که بلیز ماتویدی، هافبک فرانسوی این تیم هم به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شده است و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

بلز ماتویدی  بازیکن فرانسوی  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
صحبت‌های ماتویدی بعد از کرونایی شدن

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد با انتشار این ویدیو در صفحه شخصی اش از هم تیمی خود در تیم ملی حمایت کرد.

وی که بین سال‌های 2012 تا 2016 برای مدت چهار سال در ایتالیا و یوونتوس توپ می‌زده از زمان پیوستن به منچستریونایتد عمل‌کرد چندان درخشانی نداشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند به همین خاطر هم در تابستان گذشته و هم در تابستان آینده شایعات زیادی مبنی بر خروج این ستاره فرانسوی از یونایتد و رفتن به رئال مادرید یا هم بازگشت به تورین و یوونتوس شنیده می‌شود.

در همین حال امروز نشریه توتو اسپورت مدعی شد یوونتوس نمی خواهد هزینه بالایی برای خرید این بازیکن پرداخت کند و خبری از ارقامی در حدود 100 میلیون یورو برای انتقال پل پوگبا به تورین نیست.

قرارداد پل پوگبا در تابستان سال 2021 با منچستریونایتد به پایان خواهد رسید و اگر شیاطین سرخ تا تابستان قادر به تمدید قرارداد این بازیکن نباشند، سال بعد پل پوگبا می تواند به رایگان اولدترافورد را ترک کند. به همین دلیل یونایتد احتمالا مجبور است پل پوگبا را با قیمتی پایین تر از حد انتظار به فروش برساند و یوونتوس نیز خواهان مذاکره با این باشگاه و استفاده از همین شرایط است. پل پوگبا در فصل جاری تقریبا بیشتر بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داده و مدت هاست در ترکیب یونایتد به میدان نرفته است.

پوگبا به این شایعات و هم‌تیمی شدن با متویدی در عرصه باشگاهی دامن زد و با انتشار ویدیویی با پیراهن یوونتوس برای سلامتی وی ابراز امیدواری کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала