واکنش مسکو به اظهارات اخیر پامپئو

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش مسکو به اظهارات اخیر پامپئو
واکنش مسکو به اظهارات اخیر پامپئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در مسکو، اظهارات اخیر وزیر خارجه امریکا مبنی بر اینکه روسیه ده‌ها نظامی ترکی در سوریه را "به قتل رسانیده است"، را دروغ آشکار، خواندند.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در وزارت امور خارجه روسیه گفته است که "حتی در زمان اپیدمی جهانی مقامات رسمی امریکا با اظهار اطلاعات دروغین به پروپاگند بزرگ ضدروسی شان ادامه می‌دهند".

این منبع گفت: "یکی از چنین اظهارات به تاریخ ۱۷ مارچ در کنفرانس خبری مایک پامپئو، وزیر امور خارجه امریکا، ابراز شد".

اعلام تعداد ایرانیان کشته شده در حملات تلافی‌جویانه اسرائیل در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
نظامی سابق سوریه: مربیان آمریکایی شبه نظامیان را برای خرابکاری در ادلب آموزش می‌دادند

به گفته این منبع، "امریکا معتقد است که روسیه ده‌ها نظامی ترکی را در سوریه به قتل رسانیده است"، در واشنگتن قصد دارند "متحد شان در ناتو را حمایت کنند".

منبع در وزارت خارجه روسیه افزود: "متاسفانه بخاطر اینکه در همکاری‌ها روسیه – ترکیه برای حل و فصل وضعیت در سوریه، درز ایجاد کنند، مقامات دولتی امریکا به دروغ‌های آشکار پناه برده اند".

وی گفت: "شاید، تصادفی نباشد. این امریکا بود که به طور فعال در آتش بحران در این کشور چوب انداخت و به طور فعال از هر گروهی که بر ضد حکومت قانونی این کشور مبارزه مسلحانه می‌کرد، حمایت کرد".

منبع افزود: "امریکایی‌ها حتی مدت زیاد با اعلام گروه تروریستی داعش مخالفت می‌کردند، و انتظار داشتند از جهادی‌ها برای اهداف خود استفاده کنند و حتی تا هنوز تلاش دارند به تامین صلح در کشور رنج‌دیده سوریه، مزاحمت ایجاد کنند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала