اپل از آیپد پرو جدید رونمایی کرد

© Photo / Appleاپل از آیپد پرو جدید رونمایی کرد
اپل از آیپد پرو جدید رونمایی کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت اپل در یک اقدام غافلگیرکننده از آیپد پرو جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آیپد پرو جدید در اندازه های 11 و 12.9 اینچ عرضه می‌شود و قیمت مدل وای فای هر کدام از آنها به ترتیب 799 و 949 دالر است.

پیش خرید این آیپد جدید هم اکنون ممکن است. همچنین اپل اعلام کرده است که عرضۀ رسمی آن از تاریخ 25 مارچ آغاز خواهد شد.

Продавец за прилавком во время старта продаж нового смартфона iPhone X в магазине re:Store на Тверской улице в Москве - اسپوتنیک افغانستان
شرکت اپل 500 میلیون دالر جریمه شد

آیپد جدید مانند نسل قبلی در اندازه‌های 11 و 12.9 اینچ تولید شده است. و این محصول به پردازنده قدرتمندتر و سیستم دوربین پیشرفته تر مجهز شده است. و از ویژگی کلیدی آن می‌تواند از سنسور LIDAR نام برد که به همراه با دوربین کار می‌کند. با این وجود چیزی که بیش از همه توجه کاربران را جلب خواهد کرد، کیبورد جدید اپل خواهد بود که کاربران می‌توانند آن را به آیپد پرو جدید متصل کنند.

این کیبورد جدید تاشو است و باعث می‌شود که آیپد پرو در بهترین حالت ممکن برای تماشای محتوا قرار بگیرد و از محصول trackpad نیز پشتیبانی می‌کند.

اپل کیبورد جدید خود را تحت عنوان Magic Keyboard معرفی کرده است که کاملاً مطابق با کیبورد بهبود یافته ی مک بوک پرو جدید اپل است. این کیبورد جدید از نوع  backlit است و از چارچ توسط USB-C پشتیبانی می‌کند.

اپل برای این آیپد پرو جدید از چیپست جدید خود تحت عنوان A12Z Bionic استفاده کرده است که با یک پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای همراه شده است. اپل می‌گوید که این سخت افزار باعث می‌شود که آیپد پرو جدید از لپ تاپ های ویندوزی قدرتمندتر باشد. بر اساس اعلام اپل، چارچ‌دهی این محصول 10 ساعت می‌باشد. ناگفته نماند که آیپد پرو جدید از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و خبری از اینترنت 5جی نیست.

شرکت اپل ایرپاد پرو ارزان تولید می‌کند  - اسپوتنیک افغانستان
شرکت اپل ایرپاد پرو ارزان تولید می‌کند

سیستم دوربین سه گانه این محصول شاید به ظاهر شبیه به نمونه به کار رفته در گوشی آیفون 11 پرو باشد، اما اپل در آیپد پرو رویکرد دیگری را اتخاذ کرده است. آیپد پرو به یک دوربین واید و یک دوربین اولترا واید مجهز شده است اما دوربین سوم از نوع LIDAR  است که از اشعه لیزری برای سنجش عمق استفاده می‌کند. همچنین برای قابلیت های واقعیت افزوده نیز به شدت کاربردی می‌باشد.

در طی چند ماه گذشته اخبار و شایعات زیادی منتشر شدند که حاکی از آن بودند که آیپد پرو 2020 به سیستم دوربین سه گانه مجهز خواهد شد و ویژگی های واقعیت افزوده آن بسیار پیشرفته تر خواهند بود. همچنین پیش تر گفته گفته شده بود که کیبورد هوشمند جدید اپل از trackpad  برخوردار خواهد بود.

آیپد پرو 2020 در کنار مک بوک Air که به تازگی معرفی شده است تنها دو نمونه از محصولات متعددی هستند که اپل در سال 2020 عرضه می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала