Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان مجبور است از بین کروس و مودریچ یکی را انتخاب کند

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا چاپ مادرید گزارش کرد دو بازیکن کلیدی رئال‌مادرید در خط میانی در دوره دوم حضور زیزو در لوس بلانکوس با مشکل روبرو شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، زیدان در هفته‌های اخیر مودریچ و کروس را از فهرست بازیکنان فیکس خود خارج کرده است. در دو بازی مهم رئال در مقابل منچسترسیتی و همچنین بازی مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو شاهد بودیم که مودریچ و کروس توسط زیدان از ابتدا به میدان فرستاده نشدند. کروس در مقابل منچسترسیتی نیمکت نشین بود و مودریچ در مقابل بارسا از ابتدا به میدان نیامد. تنها بازی‌‌ای که این دو در خط میانی در کنار هم قرار گرفتند در جریان شکست رئال مقابل لوانته و همچنین شکست دیگر شاگردان زیدان در مقابل رئال بتیس بود که به‌نوعی مهر تأییدی بود بر تصمیم جدید زیدان در عدم استفاده هم‌زمان این دو بازیکن.

به نظر می‌رسد زیدان قصد دارد از این دو هافبکی که هر مربی در دنیا آرزوی داشتنشان را دارد به‌صورت چرخشی استفاده کند. به گفته مارکا، لوکیتا از اینکه دیدار الکلاسیکو را ازدست‌داده ناراحت است و کروس نیز از عدم حضورش در دیدار حساس رئال و منچسترسیتی و همچنین خروجش در دقیقه 69 در دیدار مقابل بتیس ابراز نارضایتی کرده است کروس در شرایطی در دیدار مقابل منچسترسیتی حتی یک دقیقه وارد زمین نشد که پس از گل ایسکو حضورش در زمین می‌توانست تضمین خوبی برای حفظ برد در مقابل شاگردان گوآردیولا باشد. کروس در دربی مادرید مقابل اتلتیکو هم در بین دونیمه از زمین بیرون کشیده شد و این در حالی است که این رفتار برای هیچ‌کدام از این دو بازیکن در زمان هیچ‌یک از مربیان رئال سابقه نداشته است.

زیدان آن‌قدر باهوش است که بداند کروس و مودریچ مانند مارسلو بازیکنانی هستند که در برابر آن‌ها باید رفتارِ ویژه‌ای پیش بگیرد، چراکه نارضایتی این بازیکنان می‌تواند تیم را وارد حاشیه کند. اما با در نظر گرفتن تمام این مسائل آن چیزی که مسلم است آمادگی بی‌اندازه والورده جوان است که زیدان را نسبت به استفاده یکی از این دو بازیکن قدیمی و پرافتخار دچار شک و تردید کرده است. به‌هرحال تا ریشه کن شدن  ویروس کووید -19 زیزو فرصت دارد تا راه‌حل مناسبی را برای این معمای خط هافبکش بیابد.

زیدان باوجود تمام افتخاراتی که در چند سال اخیر توانسته با مثلث ترکیب کاسمیرو، کروس و لوکامودریج در خط هافبک به دست بیاورد، حالا در دوران بازگشت خود به رئال با توجه به افزایش سن هر کدام از این سه هافبک بی‌نظیر فوتبال اروپا که در کنار هم توانایی به اجرا درآوردن هر ایده‌ای را دارند مجبور به اتخاذ تصمیماتی جدید شده است. در حال حاضر کاسمیرو 28 سال، کروس 30 سال و لوکا مودریچ 34 ساله است و با ظهور بازیکنی مثل فده والورده زیدان چاره‌ای جز این ندارد که از بین کروس و مودریچ یک بازیکن را در ترکیب اصلی قرار دهد و این بدون شک یکی از چالش‌های سخت زیدان در دوران دوم حضورش در رئال است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала