Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ‌ها تمام نشوند، قهرمان بی‌قهرمان

© AFP 2023 / Paul EllisИгроки во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرضیه معرفی قهرمان برای فصل‌های نیمه‌تمام لیگ‌های اروپایی به طور کلی از سوی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا رد شد.

به گزارش اسپوتنیک، الکساندر چفرین رسماً اعلام کرد اگر لیگ‌های اروپایی خاتمه پیدا نکنند، هیچ قهرمانی برای‌شان معرفی نخواهد شد. به این ترتیب حتی لیورپول که با یک بازی دیگر قهرمان لیگ برتر خواهد شد هم جامی نخواهد گرفت. البته یوفا پیش‌بینی کرده تا اواخر ماه آوریل کشورهای اروپایی بتوانند لیگ‌های خودشان را از سر بگیرند و در پایان ماه جون هم آن را به پایان برسانند.

لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تأخیر یک ماهه در برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا+عکس

در حال حاضر به علت شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات اروپایی لغو شده است. یکی از گزینه‌ها این است که در صورت پایان شیوع کرونا، تا پایان فصل بازیهای لیگ در روزهای وسط هفته برگزار شوند و مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در روزهایی که در اروپا تعطیل محسوب می شوند. البته باشگاه های بزرگ اروپا این تصمیم را دوست ندارند  و باید دید که چه اتفاقی رخ می دهد. برگزاری بازیهای لیگ در میانه هفته به این معنی است که بلیت فروشی کمتری انجام می شود و درآمد باشگاه ها کاهش خواهد یافت.

یوفا می خواهد که ضرر حاصل از لغو مسابقات چمپیونزلیگ به علت شیوع کرونا و کاهش احتمالی تعداد بازی‌ها را با برگزاری بازیها در زمان بهتر برای درآمد بیشتر از حق پخش جبران کند. در حال حاضر شایعاتی در مورد برگزاری نیمه نهایی و فینال چمپیونزلیگ به صورت فاینال فور در استانبول وجود دارد به شکلی که هر سه بازی نیمه نهایی و فینال در همین شهر و در عرض چهار روز برگزار شود تا در زمان صرفه جویی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала