Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر برنامه پوگبا: امسال یک فوتبالیست بزرگ را به رئال می‌برم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر برنامه‌های ستاره فرانسوی منچستریونایتد اعلام کرد که امسال یک بازیک بزرگ را به رئال مادرید منتقل می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «مارکا«، مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا در تازه‌ترین اظهاراتش گفته که دوست دارد در تابستان امسال یک بازیکن بزرگ را راهی رئال مادرید کند. روز گذشته نیز مسئولان باشگاه منچستریونایتد در جلسه‌ای قیمت فروش این بازیکن را به 100 میلیون پوند کاهش داده و حاضر به فروش پوگبا با هر تضمینی است.

پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جدایی پوگبا از منچستر قطعی شد

رایولا در صحبت با مارکا در خصوص انتقال پوگبا به رئال گفت:«رابطه من با رئال مادرید بسیار خوب است. می‌خواهم یک بازیکن بزرگ را به این تیم ببرم و تابستان امسال تلاشم را خواهم کرد. این یک افتخار برای من و فوتبالیست هایم است چون رئال مادرید باشگاه بزرگی است. آلفونس آرئولا فعلا آنجا حضور دارد اما او تنها یک نیمه گزینه است چون قراردادش قرضی است. با مدیر آنها در ارتباط هستم و صحبت راجع به مسائل فوتبال و فیفا با او را دوست دارم. امیدوارم که بتوانم خیلی زود یک فوتبالیست بزرگ را به این تیم ببرم».

بازیکن تیم ملی فرانسه مدتهاست که به رئال مادرید لینک شده  پس از گذراندن یک فصل نه چندان موفقیت آمیز در اولدترافورد که با مصدومیت های متعدد برای او همره بود، به نظر می رسد که در تابستان آینده قطعا از این تیم جدا خواهد شد. اوله گونار سولشر پیش از این بارها تاکید کرده که خواهان ادامه حضور پوگبا در این تیم است اما رایولا بار دیگر با اظهارات خود آتش شایعات را برافروخته کرده است.ش

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала