منع دفن مرده های کرونا در امریکا و اروپا

© Depositphotos.com / Photographee.euمرده خانه
مرده خانه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منبعد در ایالات متحده امریکا اجساد درگذشتگان ناشی از کروناویروس در یخچالها حفظ می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، در ایالات متحده به دلیل همه گیر کروناویروس، مراسم تشییع جنازه در کمره های فیلمبرداری ثبت شده و فقط به نزدیکان مدفون 

اجازه داده می شود که در مراسم تشییع جنازه شرکت کنند. نمایندگان مراکز کنترل و پیشگیری از امراض امریكا مراسم تشییع جنازه را با حضور فقط نزدیكترین اعضای خانواده آن مرحوم به عنوان احتیاط توصیه كردند. آنها به خانواده مرحوم توصیه كردند كه این مراسم را به صورت ویدئویی ضبط كند تا دوستان و نزدیكان آن مرحوم بتوانند پروسه دفن را ببینند.

آیا کرونا ویروس از لابراتوار نظامی امریکا سرایت کرده است؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا کرونا ویروس از لابراتوار نظامی امریکا سرایت کرده است؟

در بریتانیا، شروع به انجام مراسم تدفین از فاصله دور نمودند. سایر کشورها اقدامات جدی تری برای متوقف کردن شیوع بیماری COVID-19 ناشی از نوع جدیدی از کرونا ویروس انجام داده اند. مقامات ایرلند توصیه کردند که مراسم تشییع جنازه را به تعویق بیندازند. در ایتالیا که به طور جدی از شیوع ویروس چینی رنج می برد ، تدفین ها کاملاً ممنوع شده است.

در ادامه گزارش شد كه شهروندان امریكا در بیشتر موارد ستورالعمل های مقامات محلی راجع به لزوم جلوگیری از مكان های شلوغ و ماندن در خانه حین تکثر كروناویروس در این كشور نادیده گرفته اند. در نتیجه، مقامات مجبور شدند محدودیت های سخت تری را وضع کنند.

براساس گزارشات اخیر، در ایالات متحده 9.4 هزار مورد از عفونت با کرونا ویروس ثبت شده است. از این تعداد 150 نفر جان باختند، 106 نفر دیگر نیز معالجه شدند. تعداد عمومی عفونت ها در جهان بیش از 218.8 هزار نفر ارزیابی شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала