Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: من آقای معمولی بودم ولی اکنون رییس هستم!

© AP Photo / Alessandra Tarantinoیورگن کلوپ
یورگن کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی لیورپول با وجود آنکه یک بازیکن معمولی بود اما در دوران مربیگری به یکی از بهترین های فوتبال جهان تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی میل»، همواره گفتگویی بازیکنان تیم‌های تحت هدایت یورگن کلوپ نشان می دهد آنها با این سرمربی آلمانی و موفق رابطه ای بسیار خوب و دوستانه داشته و به دنبال سربلند کردن او هستند. اکنون یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای در مورد نقش آفرینی در روزهایی که در مستطیل سبز حضور داشته و البته دلایل برقراری این ارتباط صمیمی با بازیکنانش توضیحاتی ارائه داده است.

یورگن کلوپ  Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ: پارسال شانس داشتیم امسال نه!

مربی سرخ پوشان لندن در گفت و گویی که با دیلی میل داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان  آورد. او ابتدا درباره بازیکنان لیورپول گفت:«من به بازیکنان ایمان و اعتماد دارم. خیلی ساده است. آنها بسیار خوب و حرفه‌ای است و همین بهترین دلیل برای ایمان داشتن به آنها است. لیورپول در مسیر درستی گام برمی دارد و این بسیار خوشحال کننده است».

کلوپ در دوران پس از بازی به یک سرمربی بزرگ در دنیای فوتبال تبدیل شده، اما او اولین کسی بوده که اعتراف می کند که در زمین، بازیکن بزرگی نبوده است. او در این خصوص اظهار داشت:«من یک بازیکن معمولی بودم. روشن بود که من بازیکن بزرگی نبودم اما مدت‌ها در فوتبال ماندم و جزئی از تیمم بودم. حتی وقتی هم که بازیکن بودم درباره بهتر شدن با بازیکنان و مربیان صحبت می‌کرم. در حال حاضر من رییس هستم و به بازیکنان می‌گویم که چه وقت باید بازی کرد و چه وقت تمرین کنیم و چه برنامه‌های داریم. من همه این تصمیم‌ها را می‌گیرم».

کلوپ در پایان گفت:«اهل کجا هستی؟ آیا شما برای درآمدزایی اینجایی که البته هدف خوبی است، یا شما اینجا آمده اید که خانواده تان را سربلند کنید، یا شما اینجا هستید که یک کشور به شما افتخار کنند چیزهای مختلف زیادی وجود دارد ... فکر می کنم باید آنها را بشناسم. این باعث ایجاد رابطه می شود. آنها می توانند با من صحبت کنند و این رابطه همیشه مهم است».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала