Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ عذر خواهی کرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوویچ
یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکایوویچ به خاطر شکستن قرنطینه عذر خواهی کرد و اعلام داشت که اگر کسی را در معرض خطر قرارداده، متاسف است.

به گزارش اسپوتنیک، لوکا یوسویچ مهاجم رئال‌مادرید در پاسخ به گزارش‌های مبنی بر شکستن قرنطینه مربوط به کروناویروس که توسط مقامات صرب تحمیل شده، پاسخ داد.

او گفت که با اجازه رئال‌مادرید دوباره به بلگراد سفر کرده اما طبق گزارش‌ها وی در خیابان‌های پایتخت صربستان دیده می‌شود، در حالی که برخی اظهار داشتند که وی احتمالاً به جشن تولد دوست دخترش صوفیا میلوسویچ رفته است، هرچند که مورد دومی را تکذیب کرد.

یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
پدر یوویچ: پسرم دروغ نمی‌گوید

یوویچ گفت: "دیدن شرایط در سراسر جهان و در کشور ما بسیار دشوار است، مانند مدتی است که باید با همه صحبت کنم و از همه حمایت کنم."

وی افزود: "اولا، من بسیار متاسفم که این روز اصلی صحبت هستم و متأسفم که من کسی هستم که دائماً درباره آن نوشته می‌شود و نه آن شخصیت‌های اصلی که در حال مبارزه با این بحران هستند، پزشکان هستند و همه کسانی که کار می‌کنند برای سلامتی."

وی ادامه داد: "در مادرید، آزمایش کرونا منفی بود، بنابراین تصمیم گرفتم به صربستان سفر کنم، برای کمک و پشتیبانی از مردم خود و همچنین نزدیک خانواده‌ام، با اجازه باشگاه. به محض ورود به صربستان، آزمایش شدم و نتیجه منفی گرفت."

وی در ادامه تصریح نمود: "من بسیار متاسفم که بعضی از افراد کار خود را به صورت حرفه‌ای انجام نداده‌اند و دستورالعمل مشخصی درباره نحوه رفتار منزوی من به من نداده‌اند. در اسپانیا، شما مجاز به رفتن به سوپر مارکیت یا داروخانه هستید که در اینجا اتفاق نمی‌افتد. من می‌خواهم از همه عذرخواهی کنم اگر من به هر نوع آسیب وارد کرده‌ام یا کسی را در معرض خطر قرار داده ام."

یوویچ افزود: "امیدوارم که بتوانیم این مسئله را با هم جمع کنیم. تمام پشتیبانی من با صربستان است، ما این کار را با هم خواهیم انجام داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала