Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره افسانه‌ی برزیل دچار افسردگی شد؟

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر ادسون آرانتس دونا سیمنتو " پله"
ادسون آرانتس دونا سیمنتو  پله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آیا پِله اسطوره افسانه‌ای برزیل دچار افسردگی شده و در خانه حصر ساخته است.؟

به گزارش اسپوتنیک، پله اسطوره‌ی افسانه‌ای برزیلی در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر افسردگی و عدم توانایی ترک خانه خود گفت، این شایعات نادرست است.

برنده هفتمین بار جام طلایی، اکنون 79 ساله و به دلیل مشکلات طولانی مدت ران با یک عصا قدم می‌زند.

در ماه فبروری ادینو پسر پله اظهار داشت که ضعف پدرش باعث شده او از خانه خارج نشود اما او اکنون می‌گوید که این گزارش ها اغراق بوده اند.

وی به CNN برزیل توضیح داد: "این مسئله افسردگی، من نمی‌دانم که آیا سوء تفاهم شده‌ام. من در چند سال گذشته صدمات دیده‌ام. من تحت عمل جراحی قرار گرفتم و همین امر مانع از انجام تبلیغات یا حضور در ملاء عام شد."

وی گفت: "مردم نگران شدند و من از این بابت بسیار تشکر می‌کنم. اما بعد شخصی با این داستان آشنا شد که من افسرده شدم. من با کمک یک واکر به اینجا [برای مصاحبه] رسیدم. حالم خوب است، اما مطمئناً نمی‌توانم دوچرخه سواری کنم."

وی اضافه کرد: "شاید وقتی مجروح شدم و مجبور شدم مصاحبه‌ای انجام دهم، گفتم که از این بابت ناراحتم. اما خدا را شکر که من بهبود خوبی را تجربه کرده‌ام، خوبم. من یک تاندون متورم داشتم که مرا مجبور به درمان کرد. کمی صدمه دید و حرکت را کمی دشوار کرد. اما خدا را شکر که من آگاه هستم و مزخرف صحبت نمی‌کنم."

در حالی که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ادعای خود را به عنوان بزرگترین بازیکنان تا کنون مطرح می‌کنند، برای بسیاری از هواداران پله مردی است که دستاوردهای آنها را زیر می‌گیرد.

به نظر می‌رسد با داشتن سه جام جهانی به نام وی، از جمله یکی از آنها در سن 17 سالگی، مقدر عظمت است اما او می گوید هرگز ندیده است چنین حرفه‌ای پر زرق و برق باشد.

وی تصریح کرد: "من هرگز تصور نمی کردم که بزرگ [در فوتبال] باشم. وقتی سانتوس از من خواست که از BAC باتورو AC یکی از باشگاه‌های جوانان پله برای آموزش در سانتوس استفاده کند، فکر کردم این یک شوخی است، من 13 - 14 ساله بودم و حتی تیم اول را در آنجا نمی توانستم انتخاب کنم. اما من رفتم و تأیید شدم، فکر کردم خواب دیدم. من به یاد می آورم پدرم مرا به ایستگاه اتوبوس باتور منتقل کرد تا بتوانم برای تمرین در سانتوس بروم. این به نظر می رسید چیزی از دنیای دیگر است و حالا بازیکنان می توانند از جت‌های خصوصی برای دور زدن استفاده کنند. زندگی بعضی اوقات می تواند خنده دار باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала