Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان رییس لالیگا از ختم لیگ تا آخر جون

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Russia World Cup Iran Training
توپ فوتبال  Russia World Cup Iran Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس سازمان لالیگا می‌خواهد اطمینان کند كه تمام بازی‌های فصل تا 30 جون به پایان می‌رسند.

به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس رئیس لالیگا امیدوار است که تمام لیگ‌های اروپایی با وجود همه‌گیری کرونایروس، تا 30 جون به پایان برسند.

اکثر ورزش‌ها در سرتاسر جهان با شیوع کوئید19 متوقف شده‌اند که در این بین بازی‌های یورو 2020 و کوپا آمریكا در نتیجه به سال 2021 منتقل شدند.

تباس بخشی از یک گروه کاری است که توسط یوفا تشکیل شده تا راه حل‌هایی را برای "از سرگیری و یا نتیجه‌گیری فصل جاری به صورت منسجم" تهیه کند.

رئیس لالیگا اطمینان دارد كه تا پایان ماه جون می‌توان همه چیز را پایان داد، اگرچه وی تصدیق كرد كه حدود شش هفته از رقابت لازم است.

تباس در مصاحبه با ال‌پایس گفت:

"سناریوی اساسی این است که اواسط یا اواخر ماه می آخرین تاریخ شروع برای پایان دادن به 30 جون است."

وی گفت: "این سناریو همچنین ممکن است به برخی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا که در آخر هفته برگزار می‌شود، بستگی داشته باشد که می‌تواند به ما جایی بدهد تا بعداً برخی از بازی باشگاه‌ها را شروع کنیم یا اینکه با شروع همه کمی بعد می‌توانیم بازیابی کنیم."

وی در ادامه افزود: "ما حتی با لیگ‌هایی مانند ایتالیایی کار می‌کنیم که 14 بازی باقی مانده و یک بازی دانمارک که 15 بازی باقی مانده است، تصمیم یوفا برای به تعویق انداختن قهرمانی اروپا به ما کمک کرده تا تلاش کنیم مسابقات را تمام کنیم."

تباس اضافه می‌نماید: "ما محاسبات تقویم را حتی قبل از به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی اروپا انجام دادیم. این مرحله بود که می‌دانستیم می‌توان به آن رسید و ما در تاریخ‌های مختلف شروع کار هستیم. در اینجا شما باید به عقب کار کنید، با آخرین تاریخی که می‌توانید بازی کنید تا گزینه‌هایی که ممکن است بوجود بیاید را ببینید. هنگامی که ما بازی را شروع کنیم، تضمین‌های پزشکی کامل وجود خواهد داشت اما این دیگر به ما بستگی ندارد، به دولت‌های کشورها بستگی دارد. اگر آنها تضمین کنند که می‌تواند بازی کند‌، بازی خواهد شد."

تباس تأکید کرد که هیچ برنامه‌ای برای کاهش وسایل بازی وجود ندارد و هواداران پذیرفته شده می‌توانند هنگام از سرگیری از بازی‌ها به دور باشند.

وی گفت: "شما باید فکر کنید که ما با 30 لیگ مختلف کار می‌کنیم و اگر در پشت درهای بسته بازی شود یا تحت چه شرایطی بستگی به مسئولان بهداشتی دارد. ما برای تغییر در هر رقابت از جمله مسابقات اروپایی در نظر می‌گیریم. وظیفه‌ای که ما داریم این است که مسابقات را همانطور که حالا است به پایان برسانیم. تقویمی که با آن کار می‌کنیم با مسابقات به صورت کامل و به شکل معمول آنها است. تنها شغلی که شب و روز برایم نگران کننده است، پایان مسابقات است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала