Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه عوض شد؛ اوبامیانگ در رادار اینتر

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
اوبامیانگ Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینتر در صورت از دست دادن لائوتارو مارتینز، سراغ اوبامیانگ خواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «کالچو مرکاتو»، پیرامریک اوبامیانگ که تصمیم دارد از آرسنال جدا شود، بعید است به بارسلونا برود و حالا اینتر را مشتری جدی خودش می‌بیند. بر اساس گزارش «کالچومرکاتو»، پیرامریک اوبامیانگ را اینتری‌ها به‌عنوان جانشین لائوتارو مارتینس در نظر دارند. البته کاپیتان آرسنال تنها گزینه‌شان نیست و تیمو ورنر، گابریل ژسوس و آنتونی مارسیال هم در این لیست قرار دارد.

پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شایعه روز فوتبال اروپا؛ اوبامیانگ در راه پیوستن به بارسلونا

درحالیکه ابراز تمایل بارسلونا برای جذب اوبامیانگ ادامه دارد، دیلی‌میل می‌گوید آرسنال قیمت این ستاره گابنی را 55 میلیون یورو اعلام کرده است. توپچی‌های لندن در طول این فصل چندین بار برای تمدید قرارداد اوبامیانگ تلاش کرد ولی هر بار ناموفق بود چرا که اوبامیانگ به صراحت اعلام کرده که دیگر قصد ادامه فعالیت در این باشگاه را ندارد. حالا به نظر می‌رسد که آرسنالی‌ها سرانجام پذیرفته‌اند که چاره‌ای جز خداحافظی با اومیانگ در فصل تابستان نخواهند داشت.

در اینکه اوبامیانگ در حال حاضر باارزش‌ترین بازیکن آرسنال است شکی وجود ندارد و میکل آرتتا سرمربی این تیم تمام تلاشش را به کار بسته تا او را در تیمش حفظ کند. اوبامیانگ پیش از این در شهر میلان حضور داشته و  پیراهن روسونری را پوشیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала