Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بکام می‌تواند رونالدو را به تیم خود بیاورد

© AFP 2023 / Getty Images / Joe RaedleФутболист Дэвид Бекхэм
Футболист Дэвид Бекхэм - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیلوستره، مدافع میانی پیشین منچستریونایتد، بر این باور است که دیوید بکام به واسطه نام بزرگش می تواند ستاره های بزرگی از جمله کریستیانو را به تیم خود یعنی اینترمیامی بیاورد.

به گزارش اسپوتنیک، انتقال بکهام به لس آنجلس گلکسی در سال ۲۰۰۷ باعث افزایش علاقه مندی ستاره های فوتبال به این لیگ شد تا جایی که بازیکنان صاحب نامی نظیر کاکا، تیری هانری ، فرانک لمپارد و آندره آ پیرلو هم بعد از بکام راهی MLS شدند.

پس از خرید سهام باشگاه اینتر میامی توسط دیوید بکام، همواره شایعات زیادی درباره احتمال حضور بازیکنانی نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در تیم او مطرح شده است؛ ستاره سابق منچستریونایتد نیز معتقد است که بکام این توانایی را دارد که بازیکنانی نظیر کریس رونالدو را به تیمش منتقل کند.

مایکل سیلوستره در این باره می گوید: " بدون هیچ شکی دیوید بکام با توجه به شخصیت و توانایی های ارتباطی خود قادر خواهد بود که بازیکنان بزرگ را به آمریکا و تیم اینترمیامی بیاورد بنابراین این احتمال وجود دارد که در سال های آینده شاهد حضور ستاره های بزرگ فوتبال در لیگ MLS باشیم. حتی این امکان وجود دارد که بکام کریستیانو رونالدو را به تیمش بیاورد."

اینتر میامی اولین فصل حضور خود را در رقابت های MLS پشت سر می گذارد؛ تیمی که اسطوره فوتبال انگلیس یعنی دیوید بکام مالک آن است و البته در دو بازی قبلی خود با شکست روبرو شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала