شمار مبتلایان ویروس کرونا در روسیه افزایش یافت

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر شمار مبتلایان ویروس کرونا در روسیه افزایش یافت
شمار مبتلایان ویروس کرونا در روسیه افزایش یافت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولین در روسیه اعلام کرده اند که شمار مبتلایان به ویروس کرونا به 199 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی نظارت بر وضعیت کرونا ویروس در روسیه اعلام کرده است شمار مبتلایان به این ویروس به 199 نفر رسیده است که در این میان 11 تان آنها شهروندان خارجی است.

ثبت نخستین واقعه مرگ به‌دلیل کرونا ویروس در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
ثبت نخستین واقعه مرگ به‌دلیل کرونا ویروس در روسیه

در بیانیه‌ی ستاد عملیاتی آمده است: "تاكنون، 199 مورد كروناویروس در فدراسیون روسیه ثبت شده است، 188 مورد آنها از شهروندان روسی و به تعداد 11 مورد در شهروندان خارجی به ثبت رسیده است."
گفتنیست که یک زن 79 ساله باشنده مسکو که به بیماری کرونا ویروس مبتلا بود، جان باخت.
این بیمار به تاریخ ۱۳ مارچ در شفاخانه بستری شده بود که در روز آینده به درخواست نزدیکانش او را برای تداوی به یک کلینیک شخصی انتقال دادند.
پس از آنکه داکتران تشخیص نمودند که این زن به نوع جدید کرونا ویروس (کووید– 19) آلوده است، او را در شفاخانه بیماری‌های عفونی بستری نمودند و به علت نارسایی تنفسی تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.
ستاد عملیاتی نظارت بر وضعیت کرونا ویروس خبر داده است که تمام نزدیکان این زن تحت نظارت داکتران قرار دارند و علایم کرونا ویروس در هیچ یک از آنها دیده نشده است.
براساس آخرین اطلاعات، بیش از 219 هزار نفر در بیش از 140 کشور جهان به کرونا ویروس آلوده شده اند که از آنجمله بیش از 8819 نفر جان باخته و بیش از 84 هزار نفر دیگر صحت‌یاب شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала