Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پای یک بازیکن جدید به معامله مارتینز باز شد!

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینترمیلان در صورتی که مارتینس را به بارسلونا دهد،‌ احتمال دارد از کاتالان‌ها بازیکن نیز بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «موندودپورتیوو»، در هفته‌های اخیر بحث زیادی شده که بارسلونا برای جذب لاتارو مارتینس از اینتر اقدام می کند.  نشریه اسپانیایی نوشت خرید مهاجم تکنیکی اینتر در تابستان حتمی است و باشگاه ایتالیایی نیز با آگاهی از این نکته در کنار وجهی را که طلب خواهد کرد، خواهان به خدمت‌گیری عثمان دمبله از کاتالان‌ها خواهد شد.

اینترمیلان   Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч Бавария - Интернационале - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناامیدی اینتر از ماندن مهاجم آرجانتینی، جانشین لاتارو از آتالانتا می‌آید+عکس

باشگاه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستان 15 روز فرصت دارد تا معامله لاتارو را با بند فسخ 111 میلیون یورویی انجام دهد  رسانه های ایتالیا و خود باشگاه اینتر از ورود بازیکنان به این معامله استقبال میکند. بر اساس گزارش‌ها، سران اینتر از این موضوع آگاهی دارند که مدیریت بارسلونا موافق ادامه حضور دمبله در تیم کاتالانی نیست. به همین خاطر باشگاه حاضر در سری آ پروژه گرفتن فوروارد 22 ساله را دنبال می کند.

دمبله 22 ساله با ورود جنجالی اش از دورتموند با مصدومیت های بسیار طولانی مواجه شد و همین موضوع مانع از درخشش او در بارسا شد الن هم او به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون حدود 5 ماه دیگر از میادین دور خواهد بود. باتوجه به ورود احتمالی لاتارو مارتینز و نیمار و همچنین بازگشت لوئیس سوارز و ظهور آنسو فاتی و حضور گریزمان و خرید بریتویت به احتمال بسیار زیاد دمبله جای در ترکیب نخواهد داشت مخصوصا اینکه او بعد از مصدومیت های اخیر از روند منظم خود هم خارج شده است.

در هر حال برای تابستان گویا شرایط کاملا پیچیده‌ای در انتظار باشگاه و هوادران خواهد بود و باید دید که آبیدال و مدیران فنی چگونه می‌خواهند تیم را برای فصل بعدی تقویت کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала