Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر یوویچ: پسرم دروغ نمی‌گوید

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر لوکا یوویچ تاره صربستانی رئال‌مادرید می‌گوید که پسر وی هیچ قانونی را نقض نکرده و دروغ نمی‌گوید

به گزارش اسپوتنیک، پدر لوکا یووویچ در مواجه با اتهاماتی مبنی بر اینکه مهاجم رئال‌مادرید از قرنطینه‌ی تحمیل شده توسط مقامات صربستانی در بلگراد به دلیل بحران کروناویروس چشم پوشی کرده، بیرون آمده، اقدامی که می‌تواند با مجازات زندان مجازات شود.

"میلان یوویچ" در بیانیه‌ای در روزنامه نووستی گفت: "من نمی‌دانم این اقدام علیه فرزند من است یا خیر. صرف نظر از آنچه مردم فکر می‌کنند، می‌توانم تضمین کنم که پسرم از مقررات وضع شده پیروی کند. او خانه خود را ترک نمی‌کند مگر اینکه برای خرید غذا به سوپر مارکیت برود."

در بلگراد تصاویری منتشر شده که یوویچ با اجازه رئال‌مادرید به صربستان سفر کرده تا بتواند در ایام قرنطینه با خانواده‌اش بگذرد، اما او این کار را برای حضور در سالروز تولد دوست دخترش صوفیا میلوسویچ، انجام داد.

میلان یوویچ توضیح داد: "من این را از دخترم می‌دانم که با او است. ما دائماً در تماس هستیم و فرزندانم به من دروغ نمی‌گویند. اگر من آنها را اشتباه مطرح کرده باشم، آنها هرگز به جایی که اکنون می‌رسیدند، نمی‌رسیدند."

وی در ادامه تصریح کرد: "لوکا یوویچ خوب است، یک مرد تحصیل کرده و تصویر رسانه‌ای از او واقعی نیست. مثل این است که او کسی را به قتل رسانده است. او با اجازه باشگاه‌اش به صربستان آمد و هیچ اشتباهی نکرد. شما فکر می‌کنید این خبر به اسپانیا نمی‌رسد؟ این می‌تواند بر حرفه او تأثیر بگذارد."

پدر یوویچ اضافه کرد: "حالا ما باید به رئال‌مادرید ثابت کنیم که این درست نیست و او کار اشتباهی نکرد."

پدر یوویچ می خواست این مسئله را روشن کند که هیچ کس در خانواده‌اش اقدامات دولت بلگراد را زیر سوال نمی‌برد.

وی افزود: "من از مسئولان در تمام اقدامات انجام شده حمایت می‌کنم. هر کسی که آنها را نقض کند باید مجازات شود. اما من تکرار می‌کنم، پسرم به همه تصمیمات احترام می‌گذارد. این شرایطی نیست که به عنوان شوخی مورد توجه قرار گیرد. اگر کسی او را دید، دلیلش این بود که او برای خرید چیزی که مورد نیاز او بود، رفت."

در همین حال دینو رادونچیچ بسکتبالیست صربستان و مونته نگرو به صورت قرضی از رئال‌مادرید در ایبروستار تنریف در این فصل، به دفاع یوویچ آمد.

وی اظهار داشت: این پسر در صربستان یک پسر دارد. طبیعی است که او می خواهد به خانه خود سفر کند. جشن تولد با رفتن به مهمانی غیرممکن است زیرا در صربستان وضعیت اضطراری نیز وجود دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала