مسابقات حبیب نورمگامدوف و تونی فرگوسن به تعویق افتاد

© Sputnik / Said Tsarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر حبیب نورمگامدوف
حبیب نورمگامدوف  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان مسابقات قهرمانی مبارزه مطلق رسما اعلام کرد که مسابقات UFC 249 بین حبیب نورمگامدوف مبارز روسی و تونی فرگوسن مبارز آمریکایی باید برگزار شود، اما در نیویارک برگزار نمی شود.

به گزارش اسپوتنیک،  در پیام وب سایت تبلیغات این نهاد که منتشر شده است ، آمده است که قرار بود این مسابقه در تاریخ 19 اپریل در میدان Barclays Center  در بروکلین برگزار شود، اما UFC به دلیل ممنوعیت مقامات محلی برای برگزاری رویدادهای دسته جمعی به دلیل شیوع کرونا ویروس، فرصتی برای برگزاری چنین مسابقات را در آنجا از دست داده است. پول همه دارندگان تکت مسابقات به طور عموم مسترد می شود. 

حبیب نورماگمدوف - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش عجیب حبیب نورماگومدوف به ضربه‌فنی که توسط مک‌گرگور انجام شد + ویدیو
محل مسابقه این دو قهرمان بعدا اعلام خواهد شد.

علی عبدل عزیز، مدیر برنامه‌های حبیب نورمحمدوف، گفته است که عربستان سعودی به برگزاری یک مسابقه میان حبیب نورمحمدوف و فلوید می‌ودر، بوکسر امریکایی ابراز علاقه کرده است.
به گفته مدیربرنامه‌های ورزشکار 31 ساله روسی برای حبیب و می‌ودر، 100 میلیون دالر برای انجام مسابقه در ریاض پیشنهاد شده است. در حین حال وی گفته است که عربستانی‌ها قصد دارند ورزشکار روسی را به برگزاری دومین مسابقه با کانر مک‌گرگور، فری‌فایتر ایرلندی در پایتخت عربستان سعودی در بدل 100 میلیون دالر دیگر قانع کنند.
یادآوری می‌کنیم که نورماگومدوف در 18 اپریل در برابر تونی فرگوسن امریکایی به میدان رقابت خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала