اشرف غنی طی پیامی از آینده درخشان خبر داد

© Photo / ARG اشرف غنی طی پیامی از آینده درخشان خبر داد
 اشرف غنی طی پیامی از آینده درخشان خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال جدید خورشیدی گفت: با اعتدال می‌توانیم از مشکلات عبور کرده و آینده درخشانی پیش رو داشته باشیم.

به گزارش اسپوتنیک، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در یک پیام تصویری فرارسیدن سال جدید خورشیدی و عید نوروز را تبریک گفت.

غنی در پیام خود اظهار داشت: امیدورام سال نو سرآغاز روزهای خوش برای ملت رنج‌کشیده ما باشد؛ امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا توقع می رود که مراسم شادمانی و استقبال را طوری برگزار نمائیم که تا جایی که امکان دارد تجمعات مردمی را در پی نداشته باشد.

رئیس جمهور افغانستان خاطرنشان کرد که ما می‌توانیم با نشاندن نهالی یا هموار کردن راهی، پاک کردن جایی،‌ حفاظت از درختی و آبیاری کشتزاری و صدها طریق دیگر که باعث خیر و برکت است، به استقبال سال نو برویم و زندگی را طراوت ببخشیم.

ارگ حمله بر نیروهای امنیتی را نکوهش کرد - اسپوتنیک افغانستان
ارگ حمله بر نیروهای امنیتی را نکوهش کرد

اشرف غنی بیان داشت: صلح، ثبات و ترقی جامعه عزم و مسئولیت پذیری یکایک ما را می‌خواهد؛ بنابراین ما باید دست به دست هم داده و در جهت تحقق اراده مالکان اصلی این سرزمین یعنی مردم افغانستان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ملت افغانستان نسبت به سایر ملت‌هایی که جنگ را تجربه کرده‌اند، واقع‌ بین و معتدل‌تر می باشد گفت: ما با اعتدال می‌توانیم از مشکلات عبور نموده و آینده درخشانی پیش رو داشته باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала