Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خدمات اضطراری باشگاه‌های آمریکای حنوبی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه مارکانا - برزیل
ورزشگاه مارکانا - برزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های آمریکای جنوبی برای مبارزه با کروناویروس، خدمات اضطراری ارائه می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، آمریکای جنوبی در تلاش است  برای پیشگیری از بیماری همه‌گیر کوئید19 اقدامات عملی‌تر داشته باشد در حالی که چندین کشور وضعیت هشداری را بالا برده اند. با وجود شیوع این ویروس، قاره نسبتاً دست نخورده باقی مانده اما با 600 مورد تایید در برزیل، بیش از 100 مورد در آرجانتین و 200 مورد درچشیلی، منطقه CONMEBOL برای بدترین وضعیت آماده می‌شود و چندین باشگاه فوتبال قبلاً آموزش‌های خود را ارائه داده اند. امکانات و ورزشگاه خدمات اضطراری از جمله آنها نیلتون سانتوس در ریو دوژانیرو، مورومبو در سائوپائولو و لا بمبونرا و نئوو گاسومترو در بوینوس آیرس.

 

فوتبال آمریکای جنوبی در برابر همه‌گیری ویروس پیش می‌رود

تاکنون 14 باشگاه با توجه به زیرساخت‌های ایده آل خود برای استفاده در چنین شرایط اضطراری، ژست‌هایی را که انتظار می رود بیشتر از آنها پیروی کنند، انجام داده اند. از سانتوس گرفته تا کورینتیانس، سائوپائولو، بوکاجونیورز، سان‌لورنزو و نیویلز در این پاسخ تأثیرگذار بوده است.

به دنبال نمونه سایر کشورها در سراسر جهان، آمریکای جنوبی در تلاش است تا یک قدم جلوتر از بیماری همه‌گیر کوئید19 باقی بماند و با افزایش ویروس در مواردی که ویروس از طریق اقیانوس اطلس به قاره آمریکا می رود، پیش بینی می شود که شاهد افزایش شدید موارد باشیم. همبستگی باشگاه‌های فوتبال در سراسر منطقه می تواند بسیار ارزشمند باشد زیرا سیستم‌های دولتی و خصوصی برای مقابله با هجوم احتمالی بیماران تلاش می کنند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала