Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستمزد هفته‌وار ماتیچ بلند می‌شود

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر ماتیچ
ماتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمانیاماتیچ برای افزایش دستمزدش تا 140.000 پوند در هفته، مذاکرات خود را آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سان، منچستریونایتد قرار است برای یک فصل دیگر نمانیا ماتیچ ستاره ملی پوش صربستانی را نگهدارد و برای این امر مذاکرات دو طرف شروع شده و گفته می‌شود که در قرارداد جدید دستمزد این بازیکن تا 140.000 بالا خواهد رفت.

یک منبع در اولدترافورد به سان گفته است: "فقط در اوایل این هفته 12 ماه اضافی در معاملات وی اعلام شد. اوله و نمانیا با هم چت کرده‌اند و به او گفته شده که برنامه برای آینده است. اوله همچنین با هیئت مدیره صحبت خواهد کرد."

این منبع می‌افزاید: "او باید فرم خود را در این زمینه حفظ کند. او همچنین یک برآمدگی کوچک خواهد داشت. این واقعاً بازگشتی درخشان بوده است."

این هافبک صربستانی، کمی بیش از سه ماه از عقد قراردادش باقی مانده بود اما یونایتد تصمیم گرفت مدت اقامت خود را حداقل تا سال 2021 تمدید کند.

به نظر می‌رسید که ماتیچ در تابستان با باشگاه‌های مختلف در اروپا از جمله اینتر میلان، وارد مذاکره شده تا یونایتد را ترک کند البته او منتظر است تا به صورت رایگان برود.

به نقل از مترو، قبل از اینکه تمرین در مجتمع کارینگتون یونایتد به دلیل کروناویروس لغو شود، سولسشایر به مربیان دستور می‌داد که به تنهایی با ماتیچ کار کند.

بنا به گزارش‌ها از بازیکنان زیادی از جمله ماتیچ خواسته شده كه 20-30 دقیقه جلسات اضافی را انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала