اپل: به یک شخص بیشتر از دو آیفون نمی‌فروشیم

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezاپل: به یک شخص بیشتر از دو آیفون نمی‌فروشیم
اپل: به یک شخص بیشتر از دو آیفون نمی‌فروشیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمپنی اپل اعلام کرده است که هرشخص می‌تواند تنها یک یا دو آیفون داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رویترز، شرکت اپل فروش آنلاین آیفون را در بسیاری از کشورها، از جمله چین و امریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات عرضه‌ی، .محدود اعلام کرده است به این ترتیب هر یک نفر می‌تواند تنها دو آیفون داشته باشد.

Новый iPhone X в упаковке, Нью-Йорк, США - اسپوتنیک افغانستان
تاثیر شیوع کرونا ویروس بر عرضه آیفون در جهان

اپل از اظهار نظر در مورد محدودیت ها خودداری كرد. آخرین باری که این اتفاق در سال 2007 افتاد. سپس این شرکت اولین آیفون خود را معرفی کرد و می خواست از فروش مجدد جلوگیری کند.
از ابتدای فبروری، شرکت اپل 42 فروشگاه خود را که به علت شیوع کرونا ویروس در چین بسته بود، اما به تاریخ 13 مارچ دوباره بازگشایی کرد.
پل در اوایل فبروری فروشگاه های خود را در چین بست. به همین دلیل، این شرکت مجبور شد امسال پیش بینی عایدات خود را مجددا تغییر دهد، زیرا چین سومین بازار بزرگ این شرکت است.
طبق پیش بینی های کارشناسان این شرکت با ارایه آیفون 9، آیپد پرو جدید و مک بوک پرو جدید با صفحه کلید «قیچی» برنامه ریزی کرده است.
لیست محصولات جدید اپل، یک تکه کوچک برای شارژ بی سیم، گوشکی بلوتوثی، و برجسپ UWB شامل می باشد. این در حالی است که شرکت اپل، تصمیم دارد در گوشی‌ها برنامه رمزگذاری آیکلود را حذف کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала