Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقاط قوت راموس در مذاکرات تمدید با رئال

© REUTERS / Hannah McKayИспанский футболист Серхио Рамос
Испанский футболист Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد فعلی سرخیو راموس با رئال‌مادرید در 2021 به پایان می‌رسد و موضوع کوچک تمدید قرارداد هم اکنون در جدول است.

به گزارش اسپوتنیک، نام سرخیوراموس در فهرست تمدید قراردادها ذکر شده و اما به شرطی که رئال قرار است به این بازیکنان تنها پیشنهاد یک فصل را بدهد.

این سیاستی است که زمان په‌په را در این باشگاه به پایان رساند و علی‌رغم سالهای پیشرفت وی، قصد راموس برای تمدید بیش از یک فصل است.

حتی بدون نشستن برای مذاکره، این احتمالاً اولین مانع طرفین خواهد بود.

رئال‌مادرید نمی‌خواهد سابقه‌ای ایجاد کند و راموس ترجیح می‌دهد فصل بعد از فصل را در آینده ادامه دهد، هرچند او هنوز پیروی از قانون این باشگاه را کاملاً بسته نکرده است.

راموس فقط یک ماه پیش گفت: "من می‌فهمم که از یک دوره خاص، آنها فقط یک سال تجدید می‌کنند."

واقعیت این است که راموس فراتر از اینکه کاپیتان باشگاه باشد، افسانه رئال‌مادرید است، فصل خاصی از عملکرد را بعد از فصل ارائه می‌دهد که باید هرگونه شک و تردید را در مورد سهم وی در سال‌های آینده از بین می‌برد.

تمایل راموس برای تمدید نه تنها از آمادگی استثنایی او ناشی می‌شود بلکه شکل و توانایی بی‌عیب و نقص فعلی او برای جلوگیری از آسیب جدی است.

بدون شک این عوامل با توجه به اینکه وی در پایان قرارداد فعلی خود 35 ساله خواهد شد، به رئال‌مادرید اندکی برای فکر کردن در رابطه با معامله بلند مدت خواهد داد.

این اعداد همچنین از راموس پشتیبانی می‌کنند ، خصوصاً از وقتی که او 30 ساله شد، وقتی عملکرد دیگران شروع به کاهش می‌کرد. با این حال در پرونده، او وضعیت خود را در رئال‌مادرید حفظ کرده و به هیچ وجه از حضور در مسابقات خود نکاسته است.

 

همیشه در بالا

در این فصل راموس دومین بازی را پشت سر گذاشته که تنها در پشت کاسمیرو قرار دارد و در 34 مسابقه 39 بازی رسمی لوس بلانکوس 87 درصد شرکت کرده است.

علاوه بر این، او از سدد 3.000دقیقه‌ای فراتر رفته و در فصل اخیر همیشه در یک مسابقه از 40 مسابقه فراتر رفته و اگر فصل تعلیق نمی‌شد، تقریباً مطمئناً یک بار دیگر به این رقم می‌رسید.

از زمان 30 سالگی، راموس فصل گذشته 42 بازی انجام داد، 42 بازی دیگر در 2017/18 و 44 در 2016/17، و نیز 44 بازی دیگر او در 31 سالگی انجام شد.

قرار دادن این حقایق در جدول به پرونده وی کمک می‌کند تا یک تمدید طولانی‌تر را که باشگاه مایل به ارائه آن نیست، امضا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала