Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یورو 2021 سناریوی جدید برای برخی بازیکنان نامدار

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورو 2021 سناریوی جدیدی را برای ستاره‌های فوتبالی همچون هازارد، دمبله و راشفورد ارائه می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، یوفا تأیید کرده که مسابقات قهرمانی اروپا یک سال بعد یعنی در سال 2021 برگزار خواهد شد که این امر تأثیر حذفی برای تعدادی از بازیکنان این قاره خواهد داشت.

برخی از آنها مصدوم هستند و بنابراین شرکت در یورو 2020 دشوار بود، در حالی که بازیکنان باتجربه‌تر ممکن است با نزدیک شدن تابستان 2021 شرایط خود را تغییر دهند.

 

بازیکنان مصدوم که مشارکت آنها در یورو 2020 در معرض خطر بود:

ادن هازارد

فصل خوبی برای ستاره بلجیمی نبوده، که می‌خواست بعد از عمل جراحی مچ پا، آن را به شکل خوبی به مسابقات قهرمانی اروپا برساند. روبرتو مارتینز حتی گفت که نگران وضعیت او است.

 

هوگو لوریس

دروازه‌بان تاتنهام هاتسپور هنگام بازی با برایتون و هوُ‌ِ آلبیون مصدومیت جدی را برداشت و علی‌رغم بازگشت به تمرین، هنوز مشخص نیست که آیا وی برای بازی‌های آینده خود در ترکیب تیم ملی فرانسه قرار گرفته است. به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی اروپا اکنون به او فرصت می‌دهد تا دوباره به شکل بُرنده برگردد.

 

عثمان دمبله

پس از عمل جراحی در فنلند در فبروری گذشته، وینگر بارسلونا قرار بود بقیه فصل و در نتیجه یورو 2020 را از دست بدهد.

 

نیکولو زانیولو

در اوایل ماه جنوری، بازیکن رُم در بازی مقابل یوونتوس با مصدومیت جدی روبرو شد.

این جوان 20 ساله در حال بهبودی است اما به احتمال زیاد او تا جون نمی‌تواند به بازی بازگردد.

 

مارکوس رشفورد و هری کین

ترس پس از مصدومیت راشفورد و کین در انگلستان زیاد شد با اینكه اوله گونر سولسشایر سرمربی منچستریونایتد اعلام كرد كه آسیب دیدگی كمر در اوج جدی‌تر از حد انتظار است، در حالی كه گرت ساوتگیت سرمربی انگلستان مطمئن نبود اگر كین به اندازه كافی مناسب یورو 2020 باشد.

 

نیکلاس زوله

مدافع بایرن مونیخ اکتبر گذشته مقابل آگسبورگ از ناحیه ACL دچار پارگی شد و این بدان معنی بود که حضور وی در مسابقات قهرمانی اروپا چیزی بیش از یک علامت سؤال نبود.

از طرف دیگر، گروه دیگری از فوتبالیست‌ها وجود دارند که به دلیل سن بالا ممکن است حضور در یورو 2021 را دشوار کنند.

این فوتبالیست‌ها در حال حاضر 35 سال و بالاتر هستند یا حتی گفته‌اند که یورو 2020 آخرین حضور آنها در تیم ملی است.

 

آیا آنها آنها را به مسابقات بعدی اروپا می رسانند؟

 

مانوئل نویر

قبلاً در آلمان صحبت‌های زیادی شده بود که پس از یورو 2020، نویر پیراهن شماره 1 خود را به مارك آندره تر اشتگن واگذار می‌كرد. حالا با این تعویق قهرمانی اروپا، استدلال های دیگری مطرح می شود که باید دروازه بان بارسلونا برای آلمان در این مسابقات شروع کند. نویر تابستان آینده 35 ساله خواهد شد.

 

لوکا مودریچ

هافبک رئال مادرید در یورو 2021 به 35 سالگی می‌رسد و او تاکنون شاهد بوده که اهمیت وی در تیم ملی کرواسیا از جام جهانی 2018 روسیه تا حدودی کم می‌شود.

 

الیویه ژیرو

ستاره فرانسوی در شرایطی مشابه قرار دارد که در مسابقات بعدی اروپا 34 ساله خواهد شد. در حال حاضر، او در شرایط ایده آل قرار ندارد زیرا در چلسی معمولی نیست، در حالی که اگر او یک انتقال مورد انتظار برای سری آ را بدست آورد ممکن است تغییر کند، به هر حال  ژیرو برای رفتن به یورو 2021 باید یک فصل عالی داشته باشد.

 

تونی کروس

هافبک رئال مادرید چند ماه پیش اعلام کرد که یورو 2020 آخرین مسابقات او با آلمان خواهد بود. آیا او امسال تیم ملی را ترک خواهد کرد یا سعی خواهد کرد در سال 2021 در آنجا حضور داشته باشد؟

 

ایوان راکیتیچ

در دسامبر گذشته وی به مطبوعات کرواسیا گفت که قصد دارد پس از شرکت در یورو 2020 با تیم ملی اش خداحافظی می‌کند. او به تازگی 32 ساله شده و حالا مجبور است دوباره در این تصمیم تجدید نظر کند.

 

لئوناردو بونوچی و جورجیو کیلیینی

هر دو مدافع ایتالیایی به ترتیب در یورو 2021، به سن 34 و 37 می‌رسند. وضعیتی که آنها پس از تصمیم یوفا در آن پیدا می‌کنند دشوار است.

 

په‌په

پاس‌های پورتو به دنبال رسیدن به مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال بودند. او هنوز هم مشتاق رقابت است اما او در سن 38 سالگی به تاریخ جدید می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала