متخصصان روسی برای مقابله با ویروس کرونا روانه ایتالیا می‌شوند

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر متخصصان روسی برای مقابله با ویروس کرونا روانه ایتالیا می‌شوند
متخصصان روسی برای مقابله با ویروس کرونا روانه ایتالیا می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه قصد دارد دارو و متخصصان را به کمک ایتالیا برای مقابله با ویروس همه‌گیر کرونا بفرستد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی نظارت بر وضعیت کرونا ویروس در روسیه می‌گوید که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نخست وزیر ایتالیا جوزپه كنته گفته است كه روسیه قصد دارد تجهیزات ضد عفونی، سیستم های ضد عفونی سیار ، تجهیزات پزشکی و تیم های پزشکی روسی را برای مقابله با کواید-19 به ایتالیا بفرستند.

روسیه برای 13 کشور جهان دستگاه آزمایش ویروس کرونا فرستاد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه برای 13 کشور جهان دستگاه آزمایش ویروس کرونا فرستاد

وی گفت: "قرار است تجهیزات حفاظت، مجتمع‌های سیار مستقر در کاماز برای ضد عفونی وسایل نقلیه و پزشکی و سایر تجهیزات و همچنین اعزام تیم های روسی جهت ارائه کمک به ایتالیا فرستاده شود."
نخست وزیر ایتالیا از کمک و حمایت روسیه در این وضعیت بحرانی سپاسگزاری نمود.
تعداد کل موارد مرگ در ایتالیا تا 18 مارچ حدود سه هزار نفر گزارش شده بود. ایتالیا اعلام کرده که تعداد مبتلایان به بیش از 35 هزار و 700 نفر رسیده است. از این تعداد بیش از چهارهزار نفر بهبود یافته‌اند.
براساس آخرین اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، تعداد کل مبتلایان در جهان به 234،073 نفر رسیده است. بیشتر موارد در اروپا است (در کل 104 هزار نفر) . در مجموع 9،840 نفر نیز فوت کرده اند.
یادآوری می‌کنیم، که نوع جدید ویروس کرونا با نام رسمی «کووید-19» که به عنوان نوع ناشناخته ای از سینه پهلو معرفی شده است، از ماه جدی در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به برخی زیادی از کشورهای جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала