Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ مثبت نیمار برای بازگشت به بارسا در تابستان

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور پذیرفته که در تابستان به بارسا برگردد و در این راه با تیم سابقش همکاری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شایعه بازگشت نیمار جونیور ستاره برازیلی باشگاه پاریسن جرمن به بارسلونا، بار دیگر قوت گرفته است و باشگاه پاریسی اینبار برای نگه داشتن امباپه نیاز دارد تا ستاره برازیلی را به فروش برساند.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
امباپه و نیمار رهبران آمار در فرانسه

روزنامه اسپورت امروز مدعی شد که نیمار برای بازگشت به بارسا آماده است و به باشگاه سابقش بلی گفته است. این بازیکن همچنان به مدیران بارسا گفته است که در این راه همکاری خواهد کرد و آن‌چه در توان دارد، انجام خواهد داد.

این بازیکن 28 ساله برای بازی کردن در کنار مسی و سوارز حاضر به کاهش دستمزد نیز شده است و در صورت عدم توافق پی‌اس‌جی با بارسا، تعهد سپرده است که به دادگاه ورزشی مراجعه کرده و نظر به قوانین فیفا در خواست جدایی خواهد داد.

رییس بارسلونا نیز برای باز گرداندن نیمار تمامی تدابیرش را دارد و در این مورد با یک وکیل بلجیمی نیز صحبت کرده است.

این در حالی‌ست که قوانین فیفا به نیمار اجازه می‌دهد که در صورت تمدید نکردن قرارداد در سه سال متوالی دعوا بازکند و این نهاد برای او مبلغ فسخ قرارداد تعیین کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала