Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان سری آ باید فداکاری کنند

© TwitterSerie A
Serie A - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از رونالدو و هم‌تیمی‌هایش خواسته شده كه به دلیل بحران كروناویروس از حقوق مارچ خود بگذرند.

به گزارش اسپوتنیک، کنفرانس تلفنی روز جمعه در مورد اقدامات مختلف برای نجات باشگاه‌های کوچکتر از ورشکستگی در هنگام تعطیل، از جمله دستمزد محور برای ماه مارچ بحث گردید.

بحران کوئید19  در ایتالیا پایان فصل داخلی را در معرض خطر قرار داده و این باعث ایجاد یک مشکل مالی قابل توجه برای برخی از باشگاه‌های کمتر مرفه در بخش‌ها شده است. در بهترین حالت، فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) امیدوار است که بازی‌های رقابتی تا دهم ماه می از سر گرفته شود، این امر باعث می‌شود تا قبل از 30 جون فصل به پایان برسد، هنگامی که موضوعاتی مانند معاملات قرضی و انقضای قرارداد قوطی دیگری از کرم‌ها را باز می‌کند.

با این حال، در صورتی که قطعاً رقابت‌های 2019-20 لغو شود، ضررهای برآورد شده فوتبال داخلی ایتالیا را در حدود 800 میلیون یورو متحمل می‌شود. در حالی که امثال باشگاه‌ها چون یوونتوس، اینتر میلان و دیگران در منابع خودشان پابرجا باقی خواهند ماند، در صورت تصویب برنامه وثیقه دولت، بسیاری از باشگاه‌های دیگر با کسب و کار خود کنار خواهند رفت، چیزی که با توجه به اولویت‌های دیگر دولت ایتالیا، بسیار قطعی است.

 

سری A از بازیکنان بخواهد که فداکاری دستمزدی انجام دهند

به این ترتیب در طی کنفرانس تلفنی بین باشگاه‌های سری آ و FIGC در روز جمعه ایده بازیکنانی که در ماه مارچ دستمزد دریافت می‌کنند تا شرایط را در موقت کاهش دهند. در حالی که چنین اقدامی باید توسط FIGC و اتحادیه بازیکنان تصویب شود، سایر باشگاه‌های سراسر اروپا و سایر ورزش‌ها اقدام به معرفی یا مطالعه کاهش دستمزدها از جمله بارسلونا در طول همه‌گیری‌ بحران کروناویروس کردند در حالی که بازیکنان بوروسیا مونشن گلادباخ به صورت یک جانبه عمل می‌کنند.

هنوز مشخص است که FIGC و باشگاه‌ها چه راه حلی به دست می‌آورند، اما ایده یک بازی پلی آف و به اصطلاح بازی برگشت برای تصمیم گیری در مورد پایان فصل، برای هیچ کس محبوب نبوده است.

روز جمعه پس از تعقیب قهرمانی، لاتزیو اظهار داشت که وقتی باشگاه‌ها می توانند به تمرین برگردند، تمایل داشتند که بازیکنان خود را روز دوشنبه به این تور برگردانند. این ایده به سرعت به دلیل همه‌گیری کرونا ویروس با ایتالیا به سرعت در شرایط اضطراری رد شد، که اکنون بیش از جاهای دیگر دنیا تلفات بیشتری را در این کشور به خود اختصاص داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала