Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مالکوم: ممکن در آینده به بارسا برگردم/مسی بهترین بازیکن جهان است

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر مالکوم فیلیپه
مالکوم فیلیپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالکوم فیلیپه بازیکن فعلی زنیت و سابق بارسا، از احتمال بازگشت به این تیم خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مالکوم فیلیپه سیلوا ده اولیویرا در سال 2018 به ارزش 41 میلیون یورو به علاوه 1 میلیون یورو بندهای متغییر از بوردوی فرانسه به بارسلونا پیوست و پس از سپری نمودن یک فصل ناموفق راهی زنیت سن‌پیترزبُرگ شد.

توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های نقل و انتقالات، انتقال مالکوم به زنیت و قطعی شدن انتقال مگوایر به یونایتد

این بازیکن امروز در گفت‌وگویی در مورد حضورش در بارسا و روابطش با مربی و بازیکنان صحبت کرد و از احتمال بازگشت به باشگاه سابقش خبر داد.

مالکوم به فوت مرکاتو گفت:« من با والورده روابط خوبی داشتم، او مربی خوب و یک فرد خوب است. او موقعیت خیلی سختی برای انتخاب داشت. او هرگز توضیح نداد که چرا به من بازی نمی‌داد، اما این کار برای من آزار دهنده نبود، زیرا ما حرفه ای هستیم و اینگونه باید رفتار می‌کردم.»
مالکوم در مورد احتمال بازگشت به بارسا گفت:« شما هرگز نمی دانید، شاید در آینده بتوانم برگردم، من بارسلونا را دوست دارم! اما اکنون به زنیت فکر می کنم. وقتی این پیشنهاد آمد، من زیاد به آن فکر نکردم زیرا این تیمی است که در اروپا بازی می کند. می خواهم همه چیز را در اینجا برنده شوم.»

این بازیکن در مورد مسی نیز صحبت کرد و او را بهترین بازیکن جهان خواند.

مالکوم گفت:« مسی بهترین بازیکن جهان است و من با او در بارسا صحبت می‌کردم، او در آغاز بسیار ساکت بود. او به عنوان رهبر و بازیکن حیاتی در ترکیب بارسا برای قابل احترام است. من در حال حاضر با آرتور، رافینها، کوتینیو و همچنین سمدو صحبت می کنم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала