Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستری‌ها 100 هزار پوند کمک می‌کنند

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник команды "Манчестер Юнайтед" Фред бьет по воротам на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Полузащитник команды Манчестер Юнайтед Фред бьет по воротам на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم منچستریونایتد و من‌سیتی برای حمایت از بانک‌های محلی مواد غذایی مبلغ 100هزار پوند کمک کردند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی برای حمایت از بانک‌های مواد غذایی در منچستر بزرگ، مبلغ 100 هزار پوند کمک کردند تا بتوانند افزایش تقاضا را به دلیل بیماری همه‌گیر کروناویروس پاسخ دهند.

هر باشگاه 50.000 پوند به Trussell Trust اهدا می‌کند. این کمک‌های مالی به بانک‌های غذایی محلی کمک می‌کند تا ظرفیت خود را افزایش دهند و از دست دادن موقت کمک‌های غذایی در روزهای ملاقات را از طریق MCFC Fans Foodbank پشتیبانی و جبران کنند.

این گروه‌ها معمولاً قبل از بازی‌های خانگی وسایل را در خارج از اولدترافورد و اتحاد جمع می‌کنند اما این امر به دلیل بیماری همه‌گیر کوئید19 با تعلیق در فوتبال قطع شده است.

این کمک‌های مالی به عنوان بخشی از پاسخ گسترده‌تر به شیوع کروناویروس، در کنار کار مستمر بنیاد منچستریونایتد و من‌سیتی در جامعه انجام می‌شود.

در بیانیه مشترک منچسترسیتی و منچستریونایتد آمده: "ما به نقشی که هواداران ما در کمک به بانک‌های غذایی محلی دارند و افزایش احتمالاً با تأثیر کروناویروس را می‌شناسیم، افتخار می‌کنیم. در زمان چالش برای جامعه ما، ما خوشحالیم که با طرفداران خود گرد هم آمده‌ایم تا به اعضای آسیب‌پذیر جامعه در شهر یونایتد کمک کنیم."

Trussell Trust از شبکه‌ای متشکل از 1200 مرکز بانک غذا، از جمله 19 منطقه در منچستر بزرگ که از این مزایا کمک می‌کنند، پشتیبانی می کند.

راشل مکلین مدیر عملیات در Trussell Trust گفت: "همزمان با پیشرفت همه‌گیر کروناویروس، بیش از هر زمان دیگری افراد ممکن است به کمک بانک‌های مواد غذایی در شبکه ما احتیاج داشته باشند."

وی گفت: "این وضعیت فشار اضافی زیادی را بر منابع از دست رفته در حال حاضر ایجاد می کند. ممکن است شاهد کم شدن کمک‌های غذایی باشیم و داوطلبان در صورتی که در گروه‌های در معرض خطر قرار داشته باشند یا خودزنی کنند، در دسترس نباشند.

او اضافه کرد: "ما با شبکه خود همکاری می‌نیم تا وضعیت هر بانک غذا را درک کنیم، راهنمایی‌هایی ارائه دهیم و چگونه می‌توانیم به بهترین وجه از آنها پشتیبانی کنیم. ما می دانیم که به تنهایی قادر به انجام این کار نخواهیم بود، بنابراین ما واقعاً از حمایت‌ها قدردانی می‌کنیم. منچستر یونایتد و منچستر سیتی در حال نشان دادن بانکهای غذایی محلی هستند. ما به نمایندگی از بانک‌های مواد غذایی در شبکه ما در منچستر بسیار متشکریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала