Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عواقب رعایت نکردن قرنطینه؛ یوویچ از رئال می‌رود!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر یوویچ
یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم صربستانی رئال مادرید به دلیل سرپیچی از دستورات باشگاه و کشورش از قرنطینه، ممکن است از این باشگاه جدا شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، پس از ابتلای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونتا و دستور این باشکاه مبنی بر قرنطینه شدن تمام اعضای تیم فوتبال، لوکا یوویچ از این دستور سرپیچی کرده و برای تولد نامزدش راهی بلگراد شد. این رفتار سبب خشم مقامات دولتی صربستان نیز شد و حتا رئیس جمهور این کشور تهدید کرد در صورت رخ دادن دوباره این اتفاق لوکا یوویچ دستگیر خواهد شد.

یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
یوویچ جانشین زلاتان می‌شود

هرچند این ستاره صربستانی رئال مادرید با پخش ویدئویی مدعی شد از قوانین خبر نداشته، اما به نظر می رسد رئال مادرید دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و او در تابستان پیش رو از این تیم جدا خواهد شد. به هر حال باشگاه رئال مادرید از رفتار لوکا یوویچ راضی نیست و به نظر می رسد سرپیچی از قوانین پایان کار او در برنابئو را رقم زده است.

یک سال قبل و بعد از درخشش خیره کننده لوکا یوویچ در لباس فرانکفورت، بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او وارد عمل شدند و این رئال مادرید بود که زودتر از دیگر رقبا و با مبلغ 60 میلیون پوند موفق به خرید این مهاجم صربستانی شد. در حال حاضر هم تیم هایی چون چلسی و تاتنهام که در ماه های اخیر و به دلیل بحران مصدومیت از داشتن یک گزینه هجومی طراز اول رنج می برند، به دنبال لوکا یوویچ هستند و احتمال دارد این مهاجم 22 ساله در تابستان راهی لیگ برتر شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала