معاون رئیس جمهور امریکا ممکن است به کرونا مبتلا باشد

© AFP 2023 / Saul Loeb معاون رئیس جمهور امریکا ممکن است به کرونا مبتلا باشد
معاون رئیس جمهور امریکا ممکن است به کرونا مبتلا باشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مایک پنس به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای یکی از کارکنان دفتر وی تست کرونا می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کاخ سفید اعلام کرده است که پس از اینکه نتیجه آزمایشات کرونای یکی از کارکنان دفتر معاون رئیس جمهور امریکا مثبت اعلام شد مایک پنس آماده دادن تست کرونا است.

 کرونا در یک قدمی رئیس جمهور آمریکا رسید - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در یک قدمی رئیس جمهور آمریکا رسید

در عین حال مایک پنس در مورد می‌گوید: "بعد از اینکه کارمندمان مبتلا به ویروس کرونا شد من و خانم‌ام امروز برای آزمایش خواهیم رفت."
معاون رئیس جمهور امریکا، گفت: " من با کارمند مبتلا به این ویروس در تماس نبودم. از اینرو دلیلی برای انجام این تست وجود ندارد. اما به عنوان هماهنگ کننده کاخ سفید در مقابله با این ویروس تصمیم گرفتم این تست را بدهم».
یادآوری می‌کنیم که کیتی میلر سخنگوی مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که نتیجه آزمایش ابتلا به بیماری کرونا یکی از کارکنان دفتر معاون رئیس جمهور آمریکا مثبت اعلام شد.
براساس گزارشات رسانه های آمریکایی تا روز جمعه بعدازظهر شمار مبتلایان به ویروس COVID-19 در آمریکا بیش از 16 هزار نفر اعلام شد که از این تعداد بیش از 200 نفر جان باختند. اما بر اساس برخی اطلاعات شمار فوت شدگان بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور به 250 نفر و شمار مبتلایان به این بیماری به 19 هزار و 624 نفر رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала