ویروس ما را به طرف اعتقاد به خدا سوق می دهد

© Sputnik / Sergey Pyatakovکیریل پیشوا و اسقف اعظم ارتودوکس مسکو و سراسر روسیه
کیریل پیشوا و اسقف اعظم ارتودوکس مسکو و سراسر روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیریل پیشوا ارتودوکس روسیه گفت که شیوع همه گیر کورنا ویروس در جهان به روسها کمک می کند تا شکنندگی تمدن بشری را درک کنند و اعتقاد به خدا نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، پیشوا و اسقف اعظم ارتودوکس روسیه خطاب به جهانیان گفت: «از طریق منشور معرفت معنوی به اوضاع کرونا نگاه کند و در مورد عوامل این زخم ها و دردهای بشریت بیاندیشد. حالا فرصتی میسر شده که نه تنها در مورد خشم خدا، همانطور که در تاریخ چنین صورت گرفته است، بلکه به احتمال زیاد در مورد رحمت خداوند فکر کنیم."

روسیه برای 13 کشور جهان دستگاه آزمایش ویروس کرونا فرستاد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه برای 13 کشور جهان دستگاه آزمایش ویروس کرونا فرستاد

وی افزود که همه گیر این امکان را به مردم می دهد تا بحران تمدن بشری را همراه با اعتماد به نفس و غرور ببینند. "خداوند از ما دعوت می نماید که از تمدن فن آوری با اعتماد به نفس كه این باور را می دهد كه گویا همه چیز برای انسان قابل دسترسی و قابل امكان است، پرهیز کنم. بلکه به خوشبینی روحی رو بیاوریم ودرک کنیم که این همه از طرف خدا است".

قبلاً اسقف اعظم ارتودکس مسکو و سراسر روسیه تائید نمود که متن دعاهای جدید ایجاد شده در رابطه با خطر شیوع عفونت کورنا ویروس ("آفت مضر") را تأیید کرده است. با این همه، در این دعا از کرونا ویروس نام گرفته نشده است.

تا امروز 22 مارچ ، تعداد عمومی آلوده SARS-CoV-2 در جهان از 307 هزار نفر فراتر رفته است. 13 هزار نفر جان دادند، بیش از 92.3 هزار نفر شفا یافتند. در روسیه 306 نفر آلوده شده اند که بیشتر آنها در مسکو هستند. به دلیل تهدید شیوع ویروس، همه مناطق کشور به حالت فوق العاده قرار گرفته اند و بیش از 50 هزار نفر در روسیه تحت نظارت کرانتین خانه قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала