Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر لوکا یوویچ: اگر پسرم اشتباه کرده او را زندانی کنید

یوویچ رسما کهکشانی شد.
یوویچ رسما کهکشانی شد. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدر لوکا یوویچ گفت جشن تولدی در کار نبوده و پسرش از بدو ورود به بلگراد در خانه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «مارکا»، مهاجم صربستانی رئال مادرید هفته گذشته بدون پشت سر گذاشتن 14 روز قرنطینه خانگی کشور اسپانیا را ترک کرده و برای برگزاری جشن تولد نامزدش به بلگراد رفت. هرچند پس از آن مشخص شود که نامزد این بازیکن باردار است و یکی از دلایل این رفتار همین موضوع بوده اما انتقادات زیادی علیه او مطرح شد و حتی با واکنش شدید نخست وزیر و رییس جمهور صربستان نیز روبرو شد که در صورت خروج از منزل بازداشت خواهد شد.

یوویچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
عواقب رعایت نکردن قرنطینه؛ یوویچ از رئال می‌رود!

میلان یوویچ، پدر مهاجم 22 ساله رئال مادرید در مصاحبه با یک نشریه صربستانی در این خصوص اظهار داشت:«لوکا دو تست کرونا داد که هر دو منفی بودند و به این ترتیب او می‌توانست به صربستان بیاید. اگر او هر کاری اشتباهی انجام دهد من از این تصمیمات حمایت می کنم اما او به بلگراد آمده و در خانه مانده است وضعیت طوری است انگار پسرم جنایتکار است. با رییس جمهور و نخست وزیر صربستان کاملا موافقم.  حالا به نظر می رسد که او یک مجرم بزرگ است. اگر او باید به زندان برود پس او را ببرید.»

خروج لوکا یوویچ از قرنطینه و سفرش به صربستان برای جشن تولد نامزدش، انتقادات زیادی را برانگیخت تا جایی که شخص رییس جمهور صربستان نیز گفت این مهاجم جوان رئال مادرید به قوانین احترام نگذاشته است. این انتقادات گسترده، عذرخواهی یوویچ را در پی داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала