Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول رقیب غول‌های اسپانیا شد

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول نیز تمایل دارد فابین روئیس هافبک اسپانیایی ناپولی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه انگلیسی «اکسپرس»، فابین روئیس علاوه بر اینکه در رادار بارسلونا و رئال‌مادرید قرار گرفته، پیشنهادی از لیورپول هم دارد. فابین روئیس هافبک ناپولی پیشنهادی از لیورپول دارد و صدرنشین لیگ برتر حاضر است 74 میلیون پوند برای جذب او بپردازد.

Beşiktaş - Napoli  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جنگ تمام عیار غول های فوتبال برای جذب ستاره ناپولی

فابین روییس این فصل عملکرد درخشانی را در ترکیب ناپولی از خود به نمایش گذاشته و همین موضوع باعث شده که توجه باشگاه های معتبر اروپایی به این بازیکن جلب شود. پیش از این گفته شده بود که مدیران دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در حال بررسی شرایط این بازیکن برای ارائه پیشنهاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند.

هافبک اسپانیایی ناپلی ها تا تابستان 2023 با این تیم قرارداد دارد و از سویی نیز مدیران تیم این درصدد تمدید قرارداد با وی هستند، اما با توجه به علاقه شدید تیم های نام دار بعید است این اتفاق رخ دهد. ناپولی پیشنهاد تمدید قرارداد خود را به رویز ارائه داده اما بعید به نظر می رسد که این اتفاق عملی شود و او تصمیم گیری درباره آینده را به پایان فصل موکول کرده است. گفته می شود که باشگاه هایی چون منچستریونایتد و بایرن مونیخ شرایط هافبک ناپولی را زیر نظر دارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала