کرونا در آلمان؛ شمار مبتلایان افزایش یافت

© AP Photo / Kay Nietfeldکرونا در آلمان؛ شمار مبتلایان افزایش یافت
کرونا در آلمان؛ شمار مبتلایان افزایش یافت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت آلمان اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 1948 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده و بدین ترتیب شمار مبتلایان در این کشور به 18 هزار 610 نفر افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت‌عامه آلمان می‌گوید که در 24 ساعت گذشته 1948 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده و بدین ترتیب شمار مبتلایان در این کشور به 18 هزار 610 نفر افزایش یافت.

چرا میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در آلمان پایین‌ است؟ - اسپوتنیک افغانستان
چرا میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در آلمان پایین‌ است؟

موسسه رابرت کخ که یکی از زیرمجموعه‌های اصلی وزارت صحت‌عامه آلمان است امروز یکشنبه (22 مارچ) اعلام کرد که شمار مبتلایان در این کشور به 18 هزارو 610 نفر رسیده است، اما داده‌های او یک بار در روز منتشر می‌شود و با اطلاعات رسانه‌های متفاوت است. رهبری این موسسه پیش از این اظهارداشت که از اختلاف در داده‌ها آگاه است.

بیشترین مبتلایان به کرونا در شهر بادن-وورتمبرگ هستند که شمار مبتلایان در این شهر 3 هزار و 946 نفر، در بایرن، 4 هزار و 340 نفر، در نوردراین-وستفالن 3 هزارو 548 نفر و در برلین یک هزار و 181 نفر رسیده است.

سازمان جهانی صحت روز 11 مارچ سال روان اعلام کرده کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. شمار مبتلایان به ویروس همه‌گیر کرونا در سراسر جهان به  266هزار نفر رسیده که از این میان به تعداد 11 هزار نفر جان‌های خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала