Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال گریزمن به اولدترافورد با سه راه ممکن

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سه راه برای منچستریونایتد وجود دارد تا با آن بتواند که انتقال آنتوان گریزمان را نهایی سازد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "منچستریونایتدایونینگ‌نیوز" به نظر می رسد آخرین شایعات نقل و انتقالات منچستر یونایتد می تواند گزینه‌های حمله این تیم باشد که از سوی این باشگاه بطور جدی زیر نظر قرار گرفته اند.

گزارش ها در اسپانیا می‌رسانند که بارسلونا می تواند در انتهای فصل با آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی خود و من‌یونایتد یکی از طرفین، در مورد انتقال احتمالی گفتگو نمایند.

شیاطین‌سرخ در زمانی که گریزمن هنوز برای اتلتیکومادرید بازی می کرد به یک انتقال برگشتی علاقه مند بودند اما به این دلیل وی رد کرد که پیشنهادی در 2017 از بارسا دریافت کرده بود.

تیم اوله‌گونار سولسشایر به دنبال ثبت نام بهترین استعداد در فوتبال جهان است اما گرچه گریزمن یک بازیکن استثنایی است ولی بعید است که بتواند در تنظیم مجدد فرهنگی که در حال انجام است قرار بگیرد.

با این حال، شما فقط باید به تحولات جنوری برای "ادیون ایگاو" توجه داشته باشید تا همه چیز ممکن باشد و در اینجا سه ​​راهی وجود دارد که یونایتد می تواند در صورت ورود دوباره گریزمان به بازار بازپرداخت، بتواند به صف خرید بپیوندد.

 

به عنوان یک مهاجم

در تمام دوران بازی کردن در باشگاه، این مرکز است که جایی گریزمن از اکثر موفقیت هایش در اسپانیا برخوردار بوده است. از 496 بازی او، 137 از آنها تاکنون 75 گل و 28 پاس گل داشته است.

یونایتد هنوز نیاز به قدرت بیشتری در حمله دارد و تحرک گریزمن می تواند در استفاده از یک خط مقدم کاملاً مناسب، گزینه ای ایده آل باشد.

گرچه او در بارسلونا چنین موفقیتی کسب نکرده اما برنده جام جهانی هنوز گزینه ای برای حمله به سطح جهانی است و به عنوان شناخته شده ترین گزینه شماره 9 درصورتی که ادیون ایگالو قرارداد بلند مدت را امضا نکند وارد بازار خواهد شد.

انجام این کار همچنین می تواند باعث افزایش برخی از انعطاف پذیری ها در میانه میدان با شماره 10 شود، فقط در بازی‌هایی که یونایتد در آن مسلط است، با داشتن گزینه ای با دفاعی‌تر که می تواند برای مخالفت سخت‌تر تلاش کند.

 

به عنوان وینگر

اکثر بازی‌های گریزمن در این فصل به عنوان یک وینگر چپ آمده اما در سمت راست جایی است که در صورت انتقال او به اولدترافورد، توانایی های او به بهترین شکل ممکن استفاده می شود.

اولین حضور ستاره فرانسوی برای بارسلونا در این فصل به پیروزی 1-0 خانگی خود مقابل رئال سوسیداد در اوایل ماه  منجر شد، به طوری که این بازیکن 29 ساله به تدریج بازی های خود را در سال‌های اخیر به موقعیت مرکزی تر منتقل کرد.

گرایش او برای بریدن به سمت چپ ممکن است تعجب کند اگر آرون وان-بیساکا روی توانایی‌های همپوشانی او به طور کامل کار کند، در حالی که نقش وی به عنوان یک وینگر وارونه باعث تعارف در سمت مقابل می شود.

البته اشکال این امر این است که برای یک هزینه قابل توجهی احتمالاً می خواهید یک وینگر راست باشید، اما سولسشایر یکی از طرفداران گزینه های مختلف حمله است که می تواند این کار را عملی کند.

 

به عنوان یک هافبک هجومی

آمارها نشان می دهد که گریزمن تنها یک بار در لیگ حرفه ای شماره 10 بازی خارج از خانه را بازی کرده اما او فقط یک بازی را به عنوان مهاجم دوم بازی کرده است. این نقش شاید بهترین وجهه هر سه نفر وی برای جابجایی به یونایتد باشد.

با انجام این کار به برونو فرناندز اجازه می دهد تا در خط میانی عمیق تر خود را رها کند، در حالی که هنوز هم نقش‌های شروع شده برای مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال تضمین می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала