درمان 90 درصد بیماران مبتلا به کرونا در چین

© REUTERS / Aly Songدرمان 90 درصد بیماران مبتلا به کرونا در چین
درمان 90 درصد بیماران مبتلا به کرونا در چین  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آخرین آمار ها نشان می‌دهد که تقریبا 90 در صد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین (خاستگاه اصلی این ویروس) درمان شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس داده های کمیته بهداشت چین، شمار بیماران مبتلا به کرونا ویروس COVID-19 در چین روز به روز در حال کاهش است، در حال حاضر5 هزار و 120در بیمارستان‌ها باقی مانده‌اند در حالی که تقریبا 90 درصد از کل افراد مبتلا بهبود یافته اند.

«احمق کرونایی»: اصطلاح برای افرادی که کرونا را جدی نمی‌گیرند  - اسپوتنیک افغانستان
«احمق کرونایی»: اصطلاح برای افرادی که کرونا را جدی نمی‌گیرند

ویروس کرونا با نام علمی COVID-19 مدتهاست که اکثر کشورهای جهان را درگیر کرده. تاثیر این ویروس بر زندگی مردم، از قاره آسیا گرفته تا اروپا و آمریکا و آفریقا چشمگیر بوده است. کرونا تاکنون 338 هزار و 724 نفر را آلوده کرده و جان 14 هزار و 687 تن را نیز گرفته است. از این میان 99 هزار نفر نیز پس از ابتلا به این ویروس بهبود یافته‌اند.

در حالیکه شمار مبتلایان به کرونا در اروپا (بویژه کشورهای ایتالیا، اسپانیا و آلمان) و همچنین آمریکا سیر صعودی تندی گرفته، در چین، خاستگاه این ویروس و کشور همسایه آن کوریای جنوبی روند نزولی از موارد ابتلا و مرگ گزارش می‌شود.

شیوع بیماری ناشی از ویروس جدید کرونا در اواخر سال 2019 در منطقه مرکزی چین ثبت شد و بعداً به بیش از 180کشور گسترش یافت و از سوی سازمان بهداشت جهانی بعنوان یک بیماری همه گیر شناخته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала