Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد اولین پیشنهاد بارسلونا برای لاوتارو از سوی اینتر

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر اولین پیشنهاد بارسلونا به مبلغ 70 میلیون یورو به همراه ویدال و سمیدو را برای خرید لاوتارو رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نخستین پیشنهاد بارسلونا به ارزش 70 میلیون یورو به علاوه آرتورویدال و نلسون سمدو برای لاوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی از سوی اینتر رد شد.

Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا از جذب لاوتارو مطمئن است

نیکولی شیرا روزنامه نگار نشریه لاگازتادلواسپورت مدعی شده است که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا تابستان امسال، لاوتارو را در صدر فهرست بازار نقل و انتقالات خود قرار داده و حاضر بود با دو بازیکن فعلی خود، قدم‌هایی را در این بخش بگذارد.

لاوتارو پس از عمل‌کرد خوبش در سن سیرو در این دوره با بارسلونا پیوند خورده و گزارش‌های موجود در ایتالیا قبلاً بند خرید 111 میلیون یورویی در معاملات فعلی وی را فاش کرده است.

اما شرایا گزارش می‌دهد که بلوگرونا به دنبال یافتن راه حلی با هزینه کمتر و اضافه کردن ویدال و سمیدو در یک معامله احتمالی بود، فقط از نراتزورها می‌خواستند مبلغ کامل را به صورت نقدی بپرسند.

ویدال هافبک چیلی با هدایت مربی آنتونیو کونته بعنوان یک بازیکن ایده‌آل علاوه بر ترکیب فعلی تیمش و بلوگرونا امیدوار است که سمدو مدافع پرتگالی اضافه شود تا بتواند این معامله را به سمت ارزش مورد نیاز کاتالان‌ها سوق دهد.

این گزارش ادعا می کند که بارسلونا در حال آماده سازی قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو در سال برای لاوتارو است، اما برای آزادی او از قرارداد فعلی خود در اینتر باید مبلغ کامل را بپردازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала