Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لی‌دافی مهاجم ایرلندی در مورد وحشت کرونا می‌گوید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لی‌دافی مهاجم سابق لیگ برتر ایرلند در مورد وحشت کروناویروس پس از بستن اکسیژن صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لی دافی مهاجم سابق لیگ برتر ایرلند، از وحشت خطرناک کروناویروس صحبت کرد.

دافی که در لیگ برتر ایرلند شمالی با تیم وارن‌پوینت تاون بازی می‌کرد ، ادعا می‌کند که هشت روز را تحت دریافت اکسیجن قرار داشته و نمی‌داند که آیا پس از آن زندگی می کند یا نه؟

این مهاجم پیش از انقباض کوید19 که یک فرد 28 ساله سالم بود و می‌گوید تجربه تکان دهنده او هشداری است برای همه تا مراقب باشید و ویروس را جدی بگیرید.

دافی، که قبل از پیوستن به وارن‌پوینت در جنوری 2019 نیز در جمهوری ایرلند برای واکسفورد، شلبرن و دروغیدا بازی کرده بود، در توییترش نوشت: "همانطور که برخی از شما ممکن است یا شاید آن را نشناسید، من هشت روز را در بیمارستان گذراندم و اکسیجن گرفتم. دیگر نمی‌توانستم به تنهایی نفس بکشم، می‌ترسیدم و نمی‌دانستم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

دافی می‌گوید:"خوشبختانه من این کار را کردم و حالا احساس می کنم حالم خیلی بهتر شده است. توصیه من به همه این است که این کار را به آرامی انجام دهید. خیلی جدی است."

باشگاه وارن پوینت در بیانیه‌ای اظهار داشت: "بازیکن سابق ما لی‌دافی در مورد ویروس کوید خود صحبت کرده و خوشبختانه او در حال بهبود است."

دافی تابستان گذشته وارن پوینت را ترک کرد تا به نیور‌ی‌سیتی در مسابقات ایرلند بپیوندد و باشگاه سابقش امیدوار است که او همچنان به پیشرفت خود ادامه دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала