Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهندس درگیر خرید اوپامیکانو

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال آربی لایپزیگ Футбол. Лига Европы. Матч "Зенит" - "РБ Лейпциг"
تیم فوتبال آربی لایپزیگ  Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - РБ Лейпциг - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیو اوپامیکانو می‌تواند میراث گواردیولا را در باشگاه منچسترسیتی به خوبی تعریف کند.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا باید خرید خود را انجام دهد که می‌تواند میراث او را در این تابستان در منچسترسیتی به خوبی تعریف کند.

گواردیولا از زمان ورودش در سال 2016، سیتی را از هر لحاظ بهبود بخشیده و او به عنوان بهترین سرمربی که تاکنون داشته، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

برای تقویت این میراث، او باید اطمینان حاصل کند که تیمش که ترک می‌کند، همچنان می‌تواند برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا برای دیگر تیم‌ها چالش جدی باشد و این بدان معنی است که تنها نقطه ضعف را در کنار خود دارد و پیدا کردن جایگزینی طولانی مدت برای وینسنت کامپانی در دفاع مرکزی است.

سیتی تابستان گذشته مقابل خرید هری‌مگوایر تصمیم گرفت اما مصدومیت ایمریک‌لاپورت حاکی از نیاز به یک پاشگاه با کیفیت در میادین است. با کمال تعجب، یک مدافع در تابستان اولویت انتقال خواهد بود.

نام‌های بزرگی مانند کولیدو کولیبالی و اشکرینیار با سیتی پیوند خورده‌اند اما این بازیکنانی هستند که احتمالاً هزینه‌های نقل و انتقالات را در حدود و یا بالاتر از 80 میلیون پوندی که از این باشگاه احساس می‌شود مبلغ زیادی را برای پرداخت مگوایر در اختیار قرار می‌دهند، در اختیار دارند.

View this post on Instagram

Enges Spiel bis zum Ende. Einen Punkt erkämpft 💪🏿 #FCBRBL @dierotenbullen

A post shared by Dayot Upamecano_5 (@upamecano_5) on

اما یک گزینه ارزان‌تر و بهتر در بازار وجود دار دیو اوپامیکانو  از آربی‌لایپزیگ.

طبق گزارشی که با بند آزادی حدود 50 میلیون پوند در دسترس است، ستاره فرانسوی 21 ساله یکی از مؤلفه‌های اصلی عنوان قهرمانی بوندسلیگای لایپزیگ در این فصل بوده است.

اوپامیکانو او زیر نظر جولیان ناگلیزمان، سرمربی که به طور مرتب با گواردیولا در ارتباط است، به شخصیتی کامل از بازیکنانی تبدیل شده كه می‌توانست با اومریک لاپورت شریک باشد و مسائل دفاعی سیتی را حل كند.

اوپامیکانو سریع، بلند و قدرتمند است اما مهمتر از همه این که او با توپ در پاهای خود راحت است. او در هر فصل به طور متوسط ​​1.2 دریبل در هر بازی و همچنین 71.3 پاس شبیه به فرناندینیو (71.6) و بیشتر از لاپورت (68.1) در سیتی دارد.

او یک مدافع قدرتمند است و در این فصل آمار بهتری در سه منطقه اصلی دفاعی نسبت به فرناندینیو و لاپورت ارائه داده است. در آنجایی که اوپامیکانو  به طور متوسط ​​در هر بازی 2.3 خطا، 1.7 ره‌گیری و 3.2 بار پاکسازی ایجاد می‌کند، فرناندینیو به طور متوسط ​​1.9 خط مقدم، 1.1 ره‌گیری و 2.6 فُرصت را دارد. او همچنین در هر سه نشانگر، لاپورت را می‌کشد.

قرارداد این مدافع راست فرانسوی در سال 2021 به پایان می‌رسد و بنابراین ممکن است در تابستان لایپزیگ مجبور شود از ستاره در حال رشد خود پول نقد به دست بیاورد. من‌سیتی باید در صف مقدم باشد و به دنبال خرید این بازیکن.

سن او ممکن است اگر سیتی به دنبال بازیکن کامل‌تری باشد، نگرانی خود را از گواردیولا نشان دهد، اما با وجود جان استونز، نیکلاس اتامندی و فرناندینیو سیتی بازیکنان باتجربه تری برای دفاع در هنگام لزوم و چرخش اوپامکانو در یک جایگزین واقعی کامپانی دارد.

گواردیولا می‌تواند بدتر از این باشد که با تلفن، ناگیلزمان تماس برقرار کند و از دسترسی اوپامیکانو  سوال کند. این می‌تواند مهمترین خرید او در سیتی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала