جنجال دو رسانه آلمانی بخاطر تبریکی دادن تولد لاوروف

© Sputnik / Alexei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر جنجال دو رسانه های آلمانی بخاطر تبریکی روز تولد لاوروف
جنجال دو رسانه های آلمانی بخاطر تبریکی روز تولد لاوروف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه نگار آلمانی با انتقاد از کارمندان شبکه تلویزیونی "ARD"، کار شان را "کاملا بی شرمانه" خواند.

به گزارش اسپوتنیک، جولیان رپک روزنامه نگار "بیلد" از همتایان آلمانی خود از شبکه تلویزیونی "ARD" به دلیل تبریکی دادن روز تولد سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه انتقاد کرد

دفتر مسکو "ARD" با نشر توییتی چند روز پیش، ضمن تبریکی 70 سالگی تولد سرگئی لاوروف خاطر نشان ساخت که او عنوان وزیر امور خارجه که حالا به "ماراتن" تبدیل شده بود توصیف کرد، کارکنان شبکه "ARD" همچنان آلبوم عکس‌های وزیر امور خارجه روسیه که در صفحه ناتو و روسیه منتشر شده بود، به اشتراک گذاشتند.

و در این توییت نوشته اند: "به مناسبت سالروز تولد، شما می توانید یک آلبوم کتاب عکس‌های لاوروف را خریداری کنید".

جولیان رپک، این عمل کرد همکارانش را در شبکه آلمانی "رسوایی غیر قابل تصور" گفت.

این روزنامه نگار با توییت شبکه "ARD" و به اشتراک گذاشتن پست نماینده روسیه در ناتو را "کاملا بی شرمانه" می خواند و پیشنهاد خرید آلبوم لاوروف را یک "کیش شخصیت" می داند.

رپک به دلیل انتشارات ضد روسی در آلمان معروف است، در خزان سال 2018، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان را به "دوستی بیش از حد" با رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین و همتای ترک اش رجب طیب اردوغان متهم کرد.

او در مورد گل دادن ولادیمیر پوتین به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفته بود که رهبران جهان باید دست تکان دهند، نه گل بدهند و این را "توهین آمیز" خواند.

اما دیمیتری پسکوف سخنگوی پوتین با اظهار نظر در مورد نوشته این روزنامه "بیلد" گفت: دادن گل به زنان در روسیه نشانه فام خوب است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала