سارقان ده ها هزار ماسک دولت ایتالیا را در چک دزدیدند

© REUTERS / Tingshu Wangسارقان ده ها هزار ماسک دولت ایتالیا را در چک دزدیدند
سارقان ده ها هزار ماسک دولت ایتالیا را در چک دزدیدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های محلی گزارش می دهد که جمهوری چک 680 هزار ماسک محافظتی که چین به ایتالیا فرستاده است، این کشور سرقت کرده است. تاکنون 4825 نفر مبتلا به ویروس کرونا در این کشور فوت کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل La Repubblica، بازپرس چکی در این مورد گفته است: "این عملکرد سیاست اتحادیه اروپا نیست، داستانی بسیار شرم آور است".

که تاکنون مشخص نشده است که این حادثه یک سوء تفاهم ، یک اشتباه لجستیکی یا یک اقدام عمدی برای سرقت ماسک‌های ایتالیا بخاطر افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا  بوده است یا خیر.

وزارت بهداشت چک از درمان ویروس کرونا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
وزارت بهداشت چک از درمان ویروس کرونا خبر داد

روز سه شنبه هفته گذشته پولیس چک عملیاتی را برای مقابله با فروش و تجارت غیرقانونی انجام داد وزیر داخله این کشور با پذیرفتن این موضوع گفت: "من اطمینان می دهم که ایتالیا متحمل ضرر نخواهد شد".

در همین حال، مقام‌های چین اطمینان داده اند بخاطر این حادثه ناخوشایند، دسته جدید از ماسک و دستگاه تنفسی را به ایتالیا ارسال می کنند به دلیل که دولت چک آن را باز کرده و به شفاخانه‌ها فرستاده است.

سازمان جهانی صحت به تاریخ 11 مارچ در مورد همه گیری کرونا ویروس هشدار داد. تاکنون 292 هزار نفر در 166 کشور جهان مبتلا به این مرض شده اند و بیش از 13 هزار نفر از این مرض جان داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала