Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا بر سر دو راهی حساس؛ نیمار یا مارتینز؟

© REUTERS / Charles Platiau/File PhotoFILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar
FILE PHOTO: Soccer Football - French Cup - Round of 32 - Paris St Germain v RC Strasbourg - Parc des Princes, Paris, France - January 23, 2019 Paris St Germain's Neymar  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا برای تقویت ترکیب خود مجبور است از میان نیمار و لائوتارو مارتینز، یکی را انتخاب کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «ESPN»، سران باشگاه بارسلونا پیش از بحران ویروس کرونا در صدد تقویت ترکیب خود با اضافه کردن لاتارو مارتینز و نیمار جوینور بود اما اکنون شرایط کاملا تغییر کرده است و بارسا مجبور است از بین این دو تنها یک نفر را انتخاب کند.

Neymar - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار می آید، گریزمان میرود

بر اساس این گزارش، آبی‌اناری‌ها ضربه نقل و انتقالاتی بزرگی را متحمل شده است. در حال حاضر وضعیت مالی باشگاه این اجازه را به آن ها نمیدهد که لاتارو مارتینز و نیمار جونیور را هم زمان به خدمت بگیرد در نتیجه باشگاه بارسا باید از بین این دو نفر یکی را انتخاب کند. جوزپ بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا در حالی روی جذب نیمار تاکید می‌کند که سایر مدیران این باشگاه مارتینز را گزینۀ مناسب‌تر از نیمار عنوان می‌کنند.

پس از تعلیق بازی ها بارسلونا دیگر درآمد روزانه یا پخش تلویزیونی را ندارد هزینه انتقال نیمار و لاتارو میتواند تا 300 میلیون یورو هزینه داشته باشد. قیمت نیمار را احتمالا فیفا تعیین خواهد کرد که طبق رسانه ها قیمتی بین 170 تا 180 میلیون یورو خواهد داشت و از طرف دیگر بند فسخ قرار داد لاتارو هم 111 میلیون یورو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала